Senne heeft in zijn 4 jaar tijd 3 maanden doorgeslapen (van zijn 13 maanden tot zijn 16 maanden).
Iedere avond huilt hij nu, dit doet hij al héél lang… (ben al blij dat hij niet meer 's nachts huilt).
Hij gaat rond 19u slapen en rond 22u à 23u begint hij heel luid te huilen en roept hij ‘auwie!!’ …
Dan ga ik naar hem toe en maak ik hem wakker en vraag hem wat er is, dan weet hij het niet en zit daar half versuft.
Dan ga ik terug naar beneden of kruip ik weer in mijn bed en dan begint hij heel vaak opnieuw…
Het duurt gelukkig niet lang maar ik begin me af te vragen waarom hij dat doet? :think:
Droomt hij dan iedere avond hetzelfde of wat is dat eigenlijk?
Herkent iemand dit? :think:
Ik herken het, J. heeft het ook af en toe. Ik troost hem zonder hem echt wakker te maken, en dan slaapt hij zonder problemen weer verder. Hier lijkt het meestal op een droom/nachtmerrie.
Scroll eens naar beneden naar het topic “nachtangst”.
Tejo heeft het heel af en toe en met name op wat drukke dagen of wanneer er iets is gebeurd.
Het heeft veel geholpen toen we begonnen zijn met na het verhaaltje ook nog even kletsen over de dag.
De laatste tijd heeft hij ook een aantal keren gehad dat hij aangeeft dan pijn te hebben. Ik denk dat dat groeipijnen zijn. Gelukkig kunnen we hem wel altijd weer kalmeren en slaapt hij meestal vrij snel weer rustig verder.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
laats hoorde ik mama mama mama heel zacht en wist zeker dat het mijn zoon was(bij mij voor is een speeltuin maar op die tijdstippen heb je geen kleine kinderen meer die dat zeggen) en ik keek en hij sliep gewoon lekker niks aan de hand.
misschien toch verwerking of dromen van de dag.
Nena wordt ook negen van de tien keer huilend wakker in de loop van de avond. Vaak rond 23 uur of iets later en huilt/kermt dan de hele boel bij elkaar. Ik heb de indruk dat het iets met haar darmen is en dat ze pijn heeft. Vaak moet ze ook scheten laten en dan is het over.
heel vaak als ik net naar bed ga, begint Nena dus te huilen. Dit gaat nu ook al bijna twee jaar zo.