Ieder jaar hetzelfde liedje

Nieuwe winterjas voor tigo (erg cool legergroen met oranje voering) maar dan komt het.

Zoek maar eens een leuke set sjaal/jas/muts voor erbij. Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn bij legergroen zou je denken…

Wel dus. Heb vanochtend iedere winkel bezocht die ik kon bedenken maar niet kunnen slagen. Heb 1 sjaal/muts set gezien die er leuk bij stond (geen wanten) maar de muts was te krap en ze hadden geen grotere maat :-S…

Nu draagt ie dus maar het bijelkaar geraapte zooitje van voorgaandje jaren. Blauwe sjaal wit/grijze muts en kleine ijsbeer wanten… Tis echt geen gezicht maar iig warm.



En dit probleem heb ik dus ieder jaar :shock: :shock: :shock: Misschien moet ik het volgend jaar maar anders doen. Eerst de muts/sjaal/wanten en daar de jas op afstemmen…



Of voor roze gaan, want dat zie je wel overal :smiley: :smiley: :smiley:

Lucas heeft legergroene wanten en die heb ik gekocht bij de h&m en daar kreeg ik nog een paar zwarte bij (dus mocht er een paar nat zijn, heb ik meteen een reserve paar)

dat heb ik ook. mijn zoontje had vorige jaar ook legergroen en dit jaar weer groen en ook blauw. beide zijn moeilijk te combineren. kleuren van mutsen en sjaaltjes zijn dan weer net iets feller of lichter. Tja ik heb t maar geaccepteerd, als t inderdaad maar warm is :smiley:

Ralph Lauren heeft een oranje sjaal met bijpassende muts & wantjes van wol (ook in groen trouwens geloof ik)



Ik koop overigens altijd gelijk een bijpassende sjaal, muts & wanten van hetzelfde merk erbij, dat scheelt een hoop gezoek later in het seizoen :thumbup:

(Alhoewel Jottum geen bijpassende wantjes had, moest ik die toch nog gaan zoeken :wall: )

@Mama_jeanet wrote:

Lucas heeft legergroene wanten en die heb ik gekocht bij de h&m en daar kreeg ik nog een paar zwarte bij (dus mocht er een paar nat zijn, heb ik meteen een reserve paar)




Die heeft Justin ook :mrgreen: en ook nog een groene muts bij de h en m :thumbup:

@Elise wrote:

Ralph Lauren heeft een oranje sjaal met bijpassende muts & wantjes van wol (ook in groen trouwens geloof ik)



Ik koop overigens altijd gelijk een bijpassende sjaal, muts & wanten van hetzelfde merk erbij, dat scheelt een hoop gezoek later in het seizoen :thumbup:

(Alhoewel Jottum geen bijpassende wantjes had, moest ik die toch nog gaan zoeken :wall: )






:slight_smile: die 2 merken zijn ruim boven mijn muts/sjaal/wanten budget hoor :smiley:

@Frank@ wrote:

@Elise wrote:
Ralph Lauren heeft een oranje sjaal met bijpassende muts & wantjes van wol (ook in groen trouwens geloof ik)



Ik koop overigens altijd gelijk een bijpassende sjaal, muts & wanten van hetzelfde merk erbij, dat scheelt een hoop gezoek later in het seizoen :thumbup:

(Alhoewel Jottum geen bijpassende wantjes had, moest ik die toch nog gaan zoeken :wall: )






:slight_smile: die 2 merken zijn ruim boven mijn muts/sjaal/wanten budget hoor :smiley:




Je kunt ze volgend jaar weer op mp verkopen en het is nu uitverkoop :angel: :mrgreen:

Ik vind Barts trouwens ook erg fijn, niet duur & lekker superzacht en warm fleece! Veel verschillende kleurtjes ook :smiley:



https://www.kleertjes.com/?page=browse&af[cl]=523&fs[g]=1&fs[mt]=1&fs[sz]=1&p=1



Al zitten er ook modelletjes bij die ik niets vind hoor

de regenboogbaby’s!!!

fleece muts, sjaal en wanten



(kun je nog z’n naam op laten zetten ook)

Zelf breien :mrgreen:

Hier hetzelfde probleem, al zal ik voor volgend jaar de regenboogbabies eens in de gaten houden…

regenboog beebies hebben die dan ook de grote kleutermaten?

Balen dat het niet lukt. Ik heb alles in september al gekocht omdat ik vorige jaar te laat was en er al een hoop op was. Misschien een tip voor volgend jaar?