Iemand ervaring met dit merk?
Ik heb altijd gezegd dat we geen indish*t kopen maar na hele korte tijd is onze A merk vaatwasser ook stuk gegaan dus ik heb eigenlijk geen zin om weer veel geld uit te geven.
Ik heb er eentje gezien die wel goede recenties kreeg, maar was even benieuwd of hier ervaringen zijn.
Wij hebben er al jaren een, gekregen toen. Doet het helemaal goed hoor
ik ben normaal best wel voor de goedkoopste oplossing, maar mijn ervaring met indesit is toch wel echt dat goedkoop duurkoop is…
Hier idem, dat merk komt er niet meer in…
Ik heb geen ervaring met een vaatwasser van dat merk. Maar we hebben wel een Indesit-wasmachine gehad en deze heeft bijna 10 jaar gedraaid. Dus wij hebben goede ervaringen met Idesit.
Je zou ook nog kunnen overwegen om een vaatwasmachine van het merk Ariston te nemen. Dit is ook een goedkoper merk. Goedkopere keukenzaken gebruiken deze apparatuur. Is ons ook goed bevallen, geen problemen gehad.
Ik heb 7 jaar een Indesit gehad.
Deze is er helaas deze week mee gestopt. Ik weet niet of hij nog te maken is, hij blijft in het programma zitten en stopt halverwege.
Maar als ik een nieuwe ga kopen, zal het ook weer een van deze merk worden.
@Jippie wrote:
Ik heb geen ervaring met een vaatwasser van dat merk. Maar we hebben wel een Indesit-wasmachine gehad en deze heeft bijna 10 jaar gedraaid. Dus wij hebben goede ervaringen met Idesit.
Je zou ook nog kunnen overwegen om een vaatwasmachine van het merk Ariston te nemen. Dit is ook een goedkoper merk. Goedkopere keukenzaken gebruiken deze apparatuur. Is ons ook goed bevallen, geen problemen gehad.
Ik heb ook de ariston, en ben er helemaal gelukkig mee! Heb overigens wel een tijd gezocht, want ik wilde er 1 die echt aan mijn eisen voldeed, en dat is deze…
indesit vaatwasser heb ik geen ervaring mee, de droger doet het al 5 jaar prima, maar dat is wel iets anders.