ideetjes voor opdrachten vrijgezellenfeestje??

Onze vrienden trouwen binnenkort en nu zijn we bezig het vrijgezellenfeestje te organiseren. We hebben bedacht ze eerst 's middags in het dorp verkleed allerlei opdrachten moeten gaan doen. Heeft iemand nog een leuk idee voor die opdrachten??

vla eten met een vreemde man



wit tshirt en daar moet ze zoveel mogelijk leuke krabbels van mannen op zien te krijgen.



ze moet zo snel mogelijk proberen om 10 rozen te verkopen of te ruilen



uhm ik ga nog even verder denken

Ik ben verloofd en krijg hier een hen night :roll:, ik ben niet van dit soort dingen hihi. Ik heb gezegd dat ik niet ga drinken, en een stripper dan zal ik ze altijd haten en loop ik gewoon weg 8)



Ik heb rolschaatsen voorgesteld in een rolschaats eh gebouw :think: Rollerworld, beetje ver weg voor jullie :shifty:



Ik ga in jaren 50 stijl, eigen rolschaatsen en rollen maar. Ik krijg een sluier op met tiara ofzo en een sash geloof ik. Daarna gaan we eten bij een leuke restaurant :mrgreen:



Ik doe niet aan domme spellen die me voor aap zetten, ben al verlegen genoeg. Dan loop ik serieus weg :lol:

polkadot… mag jij zelf bepalen wat je wilt doen?? hier niet hoor moet het maar ondergaan… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

maar snap wat je bedoeld…



ideeen bourgondisch eten. kauwgunballen verkopen. speurtoch door je woonplaats op een skippybal. en onderweg opdrachten doen.



:think: :think: weet er zo even geen meer…

@Pitje27 wrote:

polkadot… mag jij zelf bepalen wat je wilt doen?? hier niet hoor moet het maar ondergaan… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

maar snap wat je bedoeld…



ideeen bourgondisch eten. kauwgunballen verkopen. speurtoch door je woonplaats op een skippybal. en onderweg opdrachten doen.



:think: :think: weet er zo even geen meer…




Jahoor hier gaat het in overleg, zodat iedereen het leuk vind. Het is niet leuk voor een persoon als die verlegen is enz om dan hele gekke dingen te doen. Maar een echte uitgaanspersoon vind dat vast weer super. Zolang er maar naar de bruids of bruidegom karakter gekeken wordt en niet wat de vrienden willen doen vind ik. Tis hun dag/avond, niet die van de vrienden. Anders ga ik gewoon niet 8)

Bedankt voor jullie reacties!



Polkadot, wij houden ook serieus wel rekening met bruid en bruidegom, we gaan na de opdrachten in het dorp bowlen en gezellig wokken. Dat vinden ze allebei wel leuk i.i.g.



Met een skippybal wat doen is wel heel grappig! Alleen nog even aan skippyballen zien te komen :lol:



Vla eten is ook wel wat…de bruid is erg gek van toetjes…we zijn serieus bezig geweest een monatoetje pak te scoren, maar werd wat lastig :lol:

@Lucky80 wrote:

Bedankt voor jullie reacties!



Polkadot, wij houden ook serieus wel rekening met bruid en bruidegom, we gaan na de opdrachten in het dorp bowlen en gezellig wokken. Dat vinden ze allebei wel leuk i.i.g.



Met een skippybal wat doen is wel heel grappig! Alleen nog even aan skippyballen zien te komen :lol:



Vla eten is ook wel wat…de bruid is erg gek van toetjes…we zijn serieus bezig geweest een monatoetje pak te scoren, maar werd wat lastig :lol:




Ah zie toch wel he, klinkt erg leuk allemaal. Ik hou zelf ook van dat soort dingen.



Ik zit te denken om skippy ballen te huren voor de receptie hihi. Er zijn ook volwassenen versies :-*

hier ga ik zaterdag mee met een vrijgezellenfeestje…



naar een sauna bij slecht weer…



naar A’dam opdrachtjes doen en picknicken in het vondelpark…

en 's avonds wokken in zeewolde bij mooi weer



maar uh wit t-shirt aan trekken lipstick in de hand … 15 kusjes van 15 verschillende mannen ontvangen op het t-shirt!



of tien telefoonnummers zien te bemachtingen terwijl ze rare kleding ofzo aan heeft…

Exchange spel.



Iedereen krijgt een paperclips en deze moet je met vreemden gaan ruilen tegen elke keer wat groters en wie met het grootste en meeste kitsch voorwerp terug komt heeft gewonnen.

Nou, het vrijgezellenfeestje is geweest…

jammer dat bruid en bruidegom zich gigantisch lieten kennen… Wilden het pak maar even aan… Wilden geen opdrachten doen (allebei een zak paaseitjes, wie de meeste paaseitjes verkoopt, dat soort dingen)… Echt een stel onsportievelingen, had ik niet van ze gedacht :frowning:

lucky… wat ontzetten l*llig zeg…



organiseer je iets en dan doen ze het niet.



en vooral paaseitjes verkopen… is toch leuk… vooral nu :mrgreen:

Is idd knullig zeg, jij doet je best en dan doen ze zo :thumbdown: :wall:

Ik had er toch wel wat van gezegd.



Ik zou het wel doen hoor, idd paaseitjes is toch leuk rond deze tijd? Verkleden hoort er ook bij vind ik. Jammer dat ze het niet leuk vonden en niet mee wouden werken.

Wij doen met onze vriendenclubje nooit gekke dingen.

De laatste die we hadden (3 weken terug) hebben we een fotoschoot gedaan en gingen we uit eten.



Wij doen ALTIJD dat iedereen een kadootje meeneemt en die doen we in één mand of tas en bij de maaltijd mag de aanstaande bruid die kadootjes een voor een uitpakken en dan moet ze raden van die ze het heeft gekregen. Het gaat dan om iets waar je een herinnering aan hebt of zo iets.



Voorbeeld: een vriendin en ik gingen altijd naar een discotheek en dan gingen we met de borrelbus (voor een prikkie) naar huis.

We hebben toen ook één keer 1,5 uur in zo’n taxibusje gezeten omdat hij allerlei omwegen ging maken, en ik kwam er hondsberoerd en met migraine uit en zij zat verliefd te wezen in die rit omdat ze net haar ware had ontmoet… met dezelfde jongen is ze inmiddels getrouwd.

Ik had dus voor haar vrijgezellenfeest een gele taxi (speelgoedauto) gekocht. Ze raadde het goed, maar moest enorm lachen!

Tja blijkbara kon je ze niet goed genoeg en vonden ze het niet leuk…

Esther83: blijkbaar niet goed genoeg, 't is alleen zo dat ze bij anderen ook gewoon meedoen aan de gekkigheid, zolang ze zelf maar niet “voor schut” lopen kan het niet gek genoeg gaan zeg maar en dat valt mij zo tegen.

Maar goed, ze vonden het verder wel leuk hoor, we hebben nog wat andere dingen gedaan wat ze wel leuk vonden (en waarvan ook wel wisten dat ze dat leuk vonden)