Ideetjes voor nieuwe smiley('s)?

ik heb net een berichtje bij een “arm om je schouder” onderwerp (verdrietig dus) geplaatst. Ik maak dan wel gebruik van :-* maar naar mijn gevoel is die door het “lachje” soms wat misplaatst. Een soort combi tussen :cry: en :-* lijkt mij heel prettig om aan te kunnen geven dat je iemand sterkte wilt wensen in verdrietige tijden.

Kan me best voorstellen dat als er meer van dit soort ideeen zijn (vast!) en die allemaal “gehonoreerd” worden er een geweldige lijst aan smiley’s onstaat en dat het daarom niet gebeurt maar ik wilde het toch even “in de groep” gooien.

Hallo,

Ik vindt ook dat je gelijk hebt net zoals het knuffelemoticonnetje en het zwangere emoticonnentje wel eens om gevraagt is.

Maar dit is destijds niet gedaan ( niet toegevoegd) omdat er geen “ruimte” voor was, om extra popjes te hebben.

Ikzelf zou zeggen doe het pijlte en lampje weg en je hebt ruimte voor 2 hihi maar denk dat dat te makkelijk denken is…

ach mensen begrijpen je zeker als jij ze een :-* geeft hoor ook ik een sneue situatie.

het is trouwens niet de bedoeling :-* dan in te wisselen ofzo. Gebruik hem ook veel in wel-leuke situaties.

Ja, :idea: en :arrow: gebruik ik persoonlijk bijna nooit, netzomin als :!: en :?:

ik snapte ook wel dat je net hem in wou wisselen , maar dat was destijds iets waar ik aan dacht…vandaar ik het hier noemde.

Ik gebruik overigens errug veel de :-* hiihihih de :idea: en :arrow: en :!: nauwelijks./niet.

We kunnen wel smileys vervangen. Maar we gaan geen extra smileys toevoegen.

Ik heb ooit 1 smiley vervangen, mijn oortjes tuiten nu nog van de aanmerkingen die ik daar op kreeg… :mrgreen:

:shock: :shock: :shock: :shock:

mij is dan aagje welke u heeft vervangen voor welke ,

Ik zou het al niet meer weten, we hebben er één weggekiepert en het sterretje er voor in de plaats gezet. Is al weer paar jaar terug. :wink:

Ohoohh Bianca, hij heeft toen met vaderdag de kussmiley verbouwd tot piraat? weet je nog?

owwwwwwwwwwwwwwww das alleen maar fun malle Ruudjûh zeg hé.

Duhhh,…ms overleg om smileys te vervangen? :mrgreen:

ow nee kan niet natuurlijk dan weer in m dilemma welke weg en welke er bij :think:

hahahahah LOL

Nou ja, er zijn er wel bij die we makkelijk kunnen missen vind ik zoals de leestekens

> :!: :?: :idea: :arrow:
Ik ben het met de topicopener eens dat er wat 'gepaste' smilies bij kunnen voor bijvoorbeeld het Vlinderforum en arm om je schouders.
Mischien is er animo voor, ik ben benieuwd wat de andere forummers er van vinden (en het beheer uiteraard 8))

Als jullie nou een poll opzetten.

En suggesties aan geven die een harmoniues geheel vormen met de huidige smileys. Kijken wij wel wat we kunnen doen.

De smileys die jullie aangeven hoeven niet 100% de juiste stijl te hebben die maken wij zelf wel grafisch kloppend als wij maar weten welke kant jullie op willen. :wink:

Vind je het goed als we die dan in de huiskamer zetten? Ik heb het idee dat hier niet veel gelezen word.

Ik weet niet hoe een poll te maken :cry:

Mel jij weet dal wel :mrgreen:

DOen Doen Doen ??? hihi leuk leuk leuk ik ben voor nieuwe Smileys…

ik ga voor de zwangere ( geen idee waar ie te vinden is) óf de bv-er

en voor een knuf/hug smiley

en we heben ook 2 voor boos dus kan ook 1 weg hahaha

en deze van mij part maar ik heb niet voor zeggen :idea: :arrow: :!:

Prima hoor zet maar in de huiskamer. :thumbup:

Ja ja ja :mrgreen: :roll:

:!: :?: :arrow: :idea:

Als we deze 4 ter vervanging aanhouden zijn we voorlopig een heel eind denk ik. De nieuwe smileys zullen wel dezelfde afmeting houden als de huidige.

das goeeeee zou’k zo denken ,

ben erg benieuwd wat mede forummers, er van zeggen…

Dat kan ik wel Bianca.

Maar je wilt meerdere dingen in de poll?

Ik zat dus te denken aan een paar bescheiden smilies waarmee je dus een knuffel of een kus kunt uitbeelden.

Ik vind bijvoorbeeld de huidige kussmilie bij uitstek geschikt voor een felicitatie e.d. maar minder geschikt bij een condoleance bijvoorbeeld.

ruud zei die ene 4 weg

dan zelfde formaat trug

ennuh RUUDJÛH? Wordt het dan een sticky? is wel handig

zeur hé hier hahah mij houdt wel van verandering

was je vast nooit opgevallen :roll: