Is Marc dan nu geen optie?
Siebe
Steven
Siep
Dick
Theo
Leo
Kweetniet, lijkt me dan dat het zo’n tweedekeusnaam zou zijn. Wat denken jullie?
Teun
mart
Lars
Stan
Bas
Daan
Hans
Wat dacht je van:
Ties, Gé, Giel, Boy, Boet, Loek, Loet, enz, enz…
nou een tweede keus optie vind ik niet… als jullie het een mooie naam vinden dan moeten jullie dat gewoon doen… en omdat jullie toevallig bij de eerste van gedachten zijn veranderd maakt het nou niet dat het een tweede keus naampje is…
mar das mijn mening…
Ik vind Jelle een leuke oerHollandse naam ( of issie te Fries?).
Nog wat ideetjes:
Arco
Daan
Joep
Jochem
Kars
Theo
Maarten
Bart
Leo
Rob
Hans
Onno
Arie, echt hollands toch!
ja Marc of Mark vind ik ook een leuke echte hollandse naam.
Piet en Marc, klinkt ook prima bij elkaar toch?
Tja en wat betreft een 2e keuze? Eigenlijk was het jullie 1e keuze? Alleen heet Piet uiteindelijk Piet en geen Marc.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
misschien deze:
gert
geert
gerrit
gerard
hans
joop
jopie
oh, hans was al genoemd
Leo vind ik wel wat!
Alleen noemt mijn vriend me soms zo: Lomp En Onhandig :lol: !
:mrgreen:
Ruud
ties
tom
thijs
jelle
arie
arnold
foppe
joris
sam
lars
lucas
jasper
Marc vind ik trouwens heel leuk en geen 2e keus naam hoor
rubin
tijn
remco
chris
rick
koos
nick
tim
tomas
job
@Veerle wrote:
Leo vind ik wel wat!
Sorry even off topic!!! ik ken Leo als Lomp en onbenullig :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Liefs, Chantal.
@Krabje wrote:
@Veerle wrote:Leo vind ik wel wat!
Sorry even off topic!!! ik ken Leo als Lomp en onbenullig :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Liefs, Chantal.
Wij hebben het altijd over Lompe Harrie :lol:
weet je, volgens mij moet je het gewoon een weekje loslaten
Op een gegeven moment kom je er toch even niet meer uit
Aan de ene kant hoor ik je zeggen dat je een aantal namen niet wil , omdat bekende zo heten. Aan de andere kant hoori k je zeggen dat je je kind niet zomaar uit het niks een naam wilt geven omdat de naam van Piet zo 'n duidelijke betekenis heeft.
Dus volgens mij heb je gewoon even in een mega-hormonen-namen block :mrgreen: :mrgreen:
Geef je zelf even een denkpauze en lees dan weer verder, volgens mij kom je er dan best uit
:thumbup: :thumbup: :thumbup: !
ja ik heb echt lopen denken…maar als je eerste kindje Piet heet, is er dan niet een opa of iemand anders waar je je volgende kindje naar kan vernoemen?
ik denk dat je idd wel moet “uitkijken” met een naam bij Piet…ik zou geen Klaas nemen iig :shifty: maar ja, leuke oudhollandse namen zijn er gewoon niet zoveel…
arie
sjaak
ton kees klaas cor
jan niek luuk dirk steef
guus rik bart
daan
frits
gr loessie
Een andere opa vernoemen wordt een heel moeilijk verhaal.
Mijn vader wil ik niet vernoemen, zoals ik heb gezegd om persoonlijke redenen (Kees) en dan kan ik hem ook niet naar mijn stiefvader noemen (Chris) omdat ik nog wel contact met mijn echte vader heb en hem dan enorm voor het hoofd stoot.
En toen waren de vaders op…