vind henk nog steeds leuk klinken hoor :mrgreen:
Goos, Sem, Sam, Loek, Joost, Jort, Daan, Luuk, Maik, Leo, Guus, Frits, Kees, Job, Geert, Niek, Maarten, Mart, Rien, Tim, Tom, Walt
Kris :inlove: , Giel, Wout…
Fred
Guus / Joep
Helaas nog niet echt een naam gelezen waar ik een ‘klik’ bij had… geen idee dat het nog zo moeilijk zou zijn…
Jan vind ik wel leuk, maar mijn wederhelft niet zo.
Johan misschien
of Kasper
@Veerle wrote:
Helaas nog niet echt een naam gelezen waar ik een ‘klik’ bij had… geen idee dat het nog zo moeilijk zou zijn…
Jan vind ik wel leuk, maar mijn wederhelft niet zo.
Hebben we zó ons best gedaan en dan zeg je dit… :? :mrgreen:
Misschien moet je ons wat mee helpen: Wil je graag iets met 1 lettergreep? En een beetje oud-hollands?
Koos
Kor
Han
Rik
Ruud
Paul
Bert
Rob
Klaas
cor
bob
jasper
kim
tom
thom
henk
hendrik
rik
rick
dirk
jip
bas
wim
willem
wil
alec
:think:
frits :think:
Sorry is al genoemd :oops:
Jos
Tjeerd
Aaargh!! Moeilijkmoeilijkmoeilijk!
Weet je, er zijn wel namen die ik leuk vind, maar die kunnen dan op de één of andere manier niet:
Willem (mijn zwager heet William en die noemt iedereen Willem), al vind ik dat een ERG leuke naam.
Wim (zo heet de peetoom van mijn vriend
Kees (zo heet mijn vader en ik wil dus NIET naar mijn vader vernoemen, om persoonlijke redenen)
Ad (zo heet de buurman)
en dan begint het pas net…
Arie, Adrie, Andre, Bauke, Aart, Wilhelm, Dirk, Dries, Ard, Cees, Mees, Koos, Kars, Kas, Zeb, Flip, Pip, Joep, Niek, Jaap, Geert, Tjeerd, Piet, Pieter, Hans, Han, Harrie, Koert, Leo, Lou, Onno, Menno, Riek, Riekus, Hendrik, Diederik, Wik, Mik, Simon…
En combies dan? bijv. Willem-Jan of Jan-Willem etc.
Succes!
groetjes,
Marieke
ik wilde altijd een zoon marcel noemen en toen kreeg ik met mijn huidige vriend en laat die nou net marcel heetten… :inlove:
marcel
richard
mark
bart
theo
martin
aldert of aaldert
henk
andre
marten
johan
stijn
simon
daniel
nils
job
matthijs
stefan
jordy
leroy
jeroen
anton
:think:
@poeizie wrote:
vind henk nog steeds leuk klinken hoor :mrgreen:Mee eens, waarom geen Henk? :think:![]()
Ik heb zoveel namen gezien, dat ik niet meer weet of er al een paar (of alles :oops: ) is genoemd.
Fred
Marco
Remco
Hans
Pim
Wim (oh wacht, die dus niet)
Bart
Bas
Coen (oh, Koen ook niet dus)
Dirk
Arjan
Vincent
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
DERK ( mijn opa, vader en broertje heten Derk, mijn zoon heeft m als
3e naam)
Nog niet genoemd:
Jelle
Fred
Jules
Dinand!
Geen Henk, om hetvolgende:
Toen ik in verwachting was van Piet, had ik vanaf moment één een Pietje in mijn buik. Eigenlijk zou Piet Marc heten, zodat dat geen probleem zou zijn.
Laten we nu allebei gewend zijn geraakt aan Piet en daarbij komend dat de overleden vader van mijn vriend ook Piet heette, dat we op het laatste ogenblik besloten hebben om Piet Piet te noemen.
Om Henk nu Henk te noemen zonder reden (ik vind Henk trouwens ook vreselijk), wil ik eigenlijk niet.