Ideen traktatie

Hoi,



Dit jaar een knapzak gemaakt.



Soepstengel en daaraan een servet als knapzak gevouwen en daar pakje rozijntjes en/of pakjes aardbeien fruitstukjes (v/d hema) en een paar pepernootjes ingedaan… even kijken of ik op mijn laptop een foto heb…



Nee staan boven dus volgt nog…

bij ons kdv mag je niet trakteren met snoep, alleen met fruit of rozijntjes. Het gaat dus meer om de knutsel.



Ik had deze keer een taart gemaakt van gekleurd papier (die zijn ook via internet kant en klaar te krijgen, maar daar ben je nu te laat voor…), leuk versierd met van die rubber-plakfiguren enzo.



In elke taartpunt had ik kleurplaatjes van bob de bouwer gedaan (verkleind met kopieerapparaat), 6 minipotloodjes en een doosje rozijntjes.



voor Stijn heb ik ook al wat (samen met de potloodjes besteld): een klein rond spiegeltje op een gekleurde houten sleutelhanger geplakt, dat doe ik in een bekertje o.i.d. wat met papier wordt versierd (vorm van een kroontje ofzo). En dan de tekst erbij: kijk mij, ik ben al 1! (of zoiets…tijd zat natuurlijk :mrgreen: )

Ik ben er uit, het worden knuffeltjes met een doosje rozijntjes in celofaan verpakt met een kaartje eraan, mooi in een mand allemaal en delen maar! Vrijdag word er gedeeld dus zal donderdag vast een foto maken.



Bedankt allemaal!



Liefs Marieke

Nou Marieke een hele leuke traktatie hoor. de kids zullen er blij mee zijn :thumbup: Succes vrijdag en natuurlijk met de voorbereidingen :smiley:

leuk meid ik ben benieuwd

Morgen gaat Roos trakteren…



Dit is het geworden.



Liefs Marieke

wat een leuke traktatie marieke!!





Ik heb een vraag, ik zag dat er een aantal traktaties ingepakt zijn cellofaan folie (doorzichtige folie) maar waar kun je dat kopen?

Toen Lucas ging trakteren wilde ik dat ook hebben maar kon het nergens vinden. Ja bij de bloemenzaak, maar dan had er reclame op gestaan :stuck_out_tongue:

Ik heb dat altijd bij de hema/blokker gehaald.