Hoi hoi,
heb het hier al eens gezien geloof ik maar kan het niet meer vinden.
ik wil graag uitnodigingen versturen voor de 1e verjaardag van Jens.
heeft iemand ideeen of toevallig een voorbeeld bij de hand
wat zet je er op?
doe je er een foto op.
is het raar om als cadeau idee geld te vragen??
ik heb nog een maand, dus kom maar op met de ideeen
groetjes Jannie
Dit was Jowena’s uitnodiging :inlove: :inlove: :inlove:
wow :inlove:
en wat stond er dan op de achterkant
Deze is van Julia, voor Zoë had ik een powerpointpresentatie gemaakt, en via de mail verstuurd.
Voor Julia heb ik het maar ouderwets via de post verstuurd
Uitnodiging van Thomas.
Gemaakt in Photoshop Elements 5.
binnenkort is onze oudste jarig… dus heb ook al uitnodiging gemaakt.
hoi jannie
ik heb fransjes zijn uitnodigingen via de mail gedaan omdat iedereen mail heeft.
Heb er een leuke foto bij gedaan en een text.
Fransje viert zijn verjaardag samen met zijn grote broer omdat die maar 6 dagen schelen en die wordt 9.
Dus heb een uitnodiging verstuurd van wij worden samen 10 kom je op ons feestje.
En kwa kado kan je dat makkelijk doen hoor ze worden nu pas 1 en hebben nog helemaal geen besef van kado’s
Hoi,
Wij hadden deze uitnodiging.
Van iedere maand van het afgelopen jaar een mooie foto.
Bij de oma’s hangt hij nog steeds op, geslaagd dus!
Leuk dit topic! Ik had voor Sannes eerste verjaardag ook zelf een uitnodiging gemaakt. Heb die laten drukken bij een fotoservice. Vond het leuk om fotootjes te gebruiken en te versturen per post zodat het een wat persoonlijker tintje kreeg. Het leuke is, nu 2 maanden later zie ik de uitnodiging bij mijn schoonouders nog in de woonkamer hangen. Mijn ouders hebben hem ingelijst op het bedkastje staan en mijn broer heeft hem op z’n bureau staan.
Zal zo het bestand nog opzoeken en verkleinen voor hier.
Dit was onze uitnodiging:
Minnie, mag ik vragen of dat laten drukken duur was? :oops: Ik ben zelf niet handig met Photoshop o.i.d. En waar heb je het laten doen, bij de Hema ofzo? :think:
Jannie hier die van Jay.
:oops: vind hem zelf geweldig :inlove:
:-* jentel
Jentel hij is ook helemaal leuk
Ik heb ze bij hema besteld, kan ze van de week ophalen. Het is enkel een bedrukte voorkant, ik plak er zelf een gedichtje achterop:
“Beschuit met muizen aten we vorig jaar
Maar dit keer staat er een taart klaar!
Op 6 juli as vanaf 13.00u vieren wij feest
Zorg dus dat je daarbij bent geweest!
We willen nog vragen om een kleinigheid
Waarmee je ons zeer zeker verblijd
Breng op bijgesloten kaartje een terugblik + wens mee
dat vinden we voor deze mijlpaal een bijzonder idee!”
Ik wil er kaartjes bij doen in de vorm van een Tulp (het symbool voor onze dochter omdat haar 2e naam tulp betekend), waarop iedereen aan de ene kant iets kan schrijven over ons meisje het afgelopen jaar, en aan de andere kant een wens voor de toekomst. Die kaartjes ga ik bewaren in een speciale doos, die ze krijgt als ze 12 wordt, of 16, of 18 (daar ben ik dus nog niet helemaal uit ).
Ik heb nu de eerste verjaardag als mijlpaal geprikt, misschien doe ik weer zoiets als ze vier wordt, of misschien wel elk jaar…
dank je
moet nodig aan de slag ermee
meer ideeen natuurlijk altijd welkom
Kaylees uitnodiging:
WOOOOOOOOWW wat zijn jullie creatief …
Oef … moet ook maar eens aan de slag geloof ik … :shock:
maar … heb wel hele gave ideeen nu