Hoort dit eigenlijk bij het ‘zwanger zijn’ gedeelte?
Omdat ik redelijk anoniem wil blijven hier, zal ik de naam van onze dochter niet noemen. Maar het is een naam dit in het rijtje Lieke, Lotte, Sanne hoort. Redelijk normaal, lekker hollands, maar niet in de top 20.
We zoeken een meisjesnaam in dezelfde categorie. We hebben al zitten denken aan Bente (vindt manlief te apart :? ), Mirthe (verkeerde eerste letter) en Silke (vind ik te lomp/boers).
Iemand leuke ideeen? Mag niet beginnen met M of N. En het liefst geen
ie-klank. Heb ik teveel noten op zang? :lol:
Nienke
Tja, wij hebben een Anna, en die blijf ik erg leuk vinden. hoewel het toendertijd wel in de top zoveel stond, ben ik ik nog geen andere Anna`s tegen gekomen.
Voor Anna vonden we het al verschrikkelijk moeilijk een meisjesnaam te bedenken, dus ik lees even mee, om ideeen op te doen voor een evt. derde spruit bij ons…
Ik vind er ook gewoon vaak iets van. Zo vind ik Fenna leuk, maar ouderwets klinken. Of is dat te conservatief gedacht?
en fenne dan?!
vind ik toch weer anders als fenna!
emma. roos
Resa
Hanne
Zara
Rosa
Liz
Lisa
Resi
Dewi
Kiki
Lobke
Suus
Sasja
Yara
Hieke
Juul
Suus is leuk (susan ook trouwens) en Yara ook. Maar die laatste weer te apart voor manlief ben ik bang. Ja ik weet het, Yara is toch niet zo heel apart…tja
Oh en Sascha vind ik ook leuk, lekker stoer. Maar ja…(juist: manlief)
Jara dan?
Klinkt dat beter?
…en Merle :inlove:
…en Lisan
…en Jolijn
Anouk
Isa
Emma
Lara
Elise
Linde
Hey Marieke!!! Merle :thumbdown: (sorry), Jolijn :thumbup: :thumbup: (maar vind ie ook niet leuk)
De opties van mama jeanet allemaal leuk, maar net niet…
wat vinden jullie van Bente?
Wat bedenkt H zelf voor namen?
Bente vind ik een leuke naam :thumbup: en past ook bij teletubbie.
Sanne klinkt er ook leuk bij!
Floor
Sarah
Esmee
Lynn
Romi
Jolien
Kianne
Lauri
Noemi (streepje op de e) No eeeeeeeeeeeeemie (uitspraak)
rosan
Imke
June
Zoe (ook weer de bekende puntjes erop)
Bente vind ik zelf niet zo`n leuke naam persoonlijk.
Julliet??? (puntjes op de e) :lol: :lol:
Hellen
Heleen
Claudi
Gitta
Mare
Lidi
Lonne
Carlijn
Inez
Benthe vind ik wel een leuke naam (dus met de H er nog tussen)
Ankie
Femke
Lore
Ilja
Sanne
Fleur
Meike (is dan wel met de M)
Iris
Ilse
Isis
@Marieke1978 wrote:
Wat bedenkt H zelf voor namen?
Tja, niet zoveel. Evelien, Mirthe en dat was het geloof ik.
Het probleem is ook dat we onderhand veel baby’s/kinderen kennen met de genoemde namen.
Esmee komt hier veel voor, Lynn ook, Sanne komt heeeeel vaak voor (maar is wel leuk). En Anouk en Elise ook al aanwezig op de peuterspeelzaal.
Denk toch dat ik Bent(h)e er door ga drukken. De jongensnaam heeft hij ook al bedacht, dan mag ik deze bedenken
Nienke
Kan je niet helpen aan namen met die beginletter. Ik vindt zelf Puck of Puk en Fien of Fiene leuke namen. Zijn er zelf ook nog niet helemaal uit (mijn beste dinnetje is ook zwanger en haar topnamen zijn ook de mijne, aaarrhhhh en het is al zo moeilijk ) Ik blijf het dus ook nog ff volgen hier…