ideeen voor grote maat lingerie/ondergoed kan vinden ?

hoi,

ik ga morgen de stad in overal is momenteel opruiming.

en wil me trakteren op wat nieuwe lingerie.

iemand ideeën waar je met een grote maat terecht kan hiervoor ?

Graag wel betaalbaar haha

Ik slaag juist altijd in Breda bij Naron. Leuke bh’s ook in een grote cupmaat. Soms lukt het ook nog wel met een Sapph bh. (o.a. bij de V&D of via Wehkamp) maar dan moet je wel de goeie cupmaat/omvang weten.

ik ga altijd naar een speciaal zaak. ga nooit naar zaken als livera of hunkemoller.

bij de speciaalzaak heb je merken die echt gericht zijn op grote cupmaten. ja, ze zijn duurder maar dat betalen ze terug want als je ze op de handwas doet blijven ze heel lang mooi en stevig.

Ik ga ook altijd naar speciaalzaken, ik kan zelden slagen bij een hunkermoller of Livera.

Als ik dan eenmaal een fijne BH gevonden heb, dan ga ik vaak online kijken of ik koopjes kan vinden.

Kijk eens op http://www.bonprix.nl! Daar hebben ze heel leuke lingerie, óók in grote maten, en het is betaalbaar!

Ik bestel mijn bh’s tegenwoordig vaak bij XL lingerie (even googelen), zit in Arnhem wat ver weg is voor mij, maar online bestellen kan ook. Heb zelfs een roze bh nu en die had ik eerder nooit gevonden met mijn cupmaat!