ideeen nodig voor dagjes uit met dreumes.....

Het onderwerp spreekt voor zich denk ik :mrgreen:



Wij gaan van de zomer niet op vakantie en willen dagjes (ochtendjes en/of middagjes) weggaan met Veron…

Ik ben zelf al dingen aan het bedenken geweest:

  • apenheul
  • dagje dierentuin
  • zwembad
  • indoor speelparadijs
  • kinderboerderij



    Veron loopt nog nietdus hij blijft of in de buggy of bij ons op de armen… Hiermee moeten wij wel rekening houden met uitstapjes doen…



    Wie heeft er nog meer ideeen???



    Wij wonen in Brabant en willen niet elke keer ver rijden :mrgreen:



    gr patricia

Efteling natuurlijk! Sprookjesbos, carnaval festival, droomvlucht etc etc

ze mogen al in heel veel attracties mee en Demi vond dat vorig jaar ook al helemaal leuk hoor!



Have fun!

gr

muts

Ja Efteling!!!

Wij zijn er afgelopen zondag heen geweest en het was echt EEN GROOT SUCCES :thumbup: Ze keek haar oogjes uit :inlove:

Droomvlucht was mooi, in carnaval festival zat ze met haar handjes te zwaaien :mrgreen: Fata Morgana was vooral heel spannend: zat aan mama vastgeklampt maar wel alles in de gaten houden :lol:

Tussendoor even op de grasvelden spelen zodat ze wat lekker kon bewegen…

Mijn man wilde eerst niet want die vond haar nog te jong maar hij is er echt op teruggekomen.

Ik zie dat Veron ongeveer net zo oud is als Hailey dus het is allicht het proberen waard. Hailey loopt ook nog niet.



En ook dichtbij voor jullie: Beekse Bergen= ook heel leuk. Daar zijn we 2 weken geleden geweest.

Dat ligt heel erg aan je kindje. en wat je te besteden hebt… om eerlijk te zijn vind ik de efteling zonde geld… tenzij je het zelf super vind.



Niels zou het niks vinden ,wij gaan alleen 1 x naar de dierentuin en verder wonen wij vlak bij zee dus alle uitjes zijn hier:



fietsen, naar de zee, spelen op het strand (ook bij minder weer) weer naar huis slapen ,'s middags nog eens op bezoek of naar de winkel of weer fietsen of lekker spelen in de tuin.

een keer uit eten willen we en ik neem hem mee naar de speeltuin van de campings hier in de buurt :oops: Steeds een andere camping, steeds een andere speeltuin…

We zwemmen een keer extra, we bbqén en we hebben al gedaan:

geknutseld, cake gebakken (die niet lekker was omdat het beslag toch niet zo goed gelukt was nadat Niels er 20 minuten met zijn handen in had gezeten :mrgreen: )



Succes in ieder geval en gewoon lekker genieten met niet te veel moeten wil ook erg leuk zijn!



natas

ken je http://www.uitmetkinderen.nl al?

bedankt voor de tips…



Efteling dacht ik echt dat hij daar nog te jong voor is… Maar als ik het zo lees, sprookjesbos en droomvlucht zijn natuurlijk wel leuk…



(en we hebben pas eind augustus vakantie en dan zijn de grotere kids alweer naar school dus geen lange wachtrijen)…



gr patricia

Ik zou na gaan denken hoe vaak je wat wilt gaan doen…



Wij gaan ook niet weg, en ons kind is al ouder, maar ik wil niet om de dag iets plannen.

Gewoon een dag thuis hangen is ook lekker, of ga naar de bibliotheek, haal leuke boeken, maak samen taartjes met versiering, verven, niet te veel moeten zeg maar.



Ik zou bijna zeggen: geniet er van dat hij nog zo klein is, niet op vakantie gaan met een kleuter is behoorlijk saai :wink:

Mijn vriend en ik zijn 2 weken samen vrij en dan willen we toch wel 5 a 6 dingen gaan doen in die 2 weken…



Sommige dingen hoeven natuurlijk niet een hele dag te duren zoals zwembad of indoor speeltuin…



Ach we zien wel…



gr patricia

Picknicken in het bos.



Verder zou ik die site eens bekijken die is erg leuk!!!



Dagje bij een boer ofzo is ook altijd leuk, koeien melken kijken, koeien aaien, zelfgemaakt ijs eten.