Ideeen gevraagd cadeau 2e kind!

Van onze vrienden die met zijn allen gezamelijk een kraamcadeau geven ik denk ongeveer twv. 100 euro…(1 groot of meerdere kleine) moest ik aangeven wat we voor Sem willen hebben.



Aangezien Sem ons 2e kind is weet ik gewoonweg niet wat nog te vragen, heeft iemand een idee, iets wat echt handig of bruikbaar is, of leuk speelgoed…alles is welkom!

Je hebt al een kinderstoel neem ik aan ? En een grotere autostoel ?(Nee dat is niet echt een kraamcadeau maar meer in het voren denken :wink: )

Een kiddyboard ?

Hmm, ik zal er nog even over denken…

Een geinig spaarpotje met 100 eurie erin? (studiefonds)



Baby-hangmat?



Bon voor prenatal? (kan je zelf lekker shoppen)

Foto-album met geboortefoto op de voorkant

Speciaal gemaakte geboortehoroscoop

Setje om voet en handafdruk te maken

Mooie prentenboeken en/ of voorleesboeken

Mooie foto van de twee kids op canvas

Een houten hobbelpaard, of zo’n houten loopfietsje, daar hebben allebei mijn jongens al zoveel plezier van gehad!! :thumbup:

Een schommelstoel voor op de beebkamer

Een draagzak

Kledingbon

Abonnement op babyzwemmen



Nog Gefeliciteerd trouwens met jullie zoon!! leuke naam :wink:

@Wawa wrote:



Mooie foto van de twee kids op canvas




Ja dat is misschien wel wat!!!



Alle andere genoemde dingen hebben we al :oops:



Heb van schoonouders en schoonzus ook al prenatal bonnen gehad twv 200 euro, en mijn ouders hebben geld gegeven, gewoon omdat we echt geen ideeen meer hebben!



Maar foto op canvas :thumbup: :thumbup: Volgens mij heb ik dan nog wel wat geld over…

@Erika01 wrote:



Abonnement op babyzwemmen



Nog Gefeliciteerd trouwens met jullie zoon!! leuke naam :wink:




Jaaaaa leuke naam hè…

Dat zwemmen is ook leuk!! Maar kan bijna niet met 2 kinderen? Ik werk op de dagen dat Tijn naar de PSZ gaat…

Voor de canvas foto heb ik een goed en goedkoop adres voor je :thumbup:

Stuur me maar PB!!

@Karin2 wrote:

Voor de canvas foto heb ik een goed en goedkoop adres voor je :thumbup:




Voor mij ook? :mrgreen:

misschien een fietsstoeltje voor achter (zal je ook al wel hebben, zit ik me eigenlijk te bedenken). Tja, 't is lastig he :mrgreen: . Of cadeaubonnen van een leuke kinderzaak waar je misschien later een groot bedje ofzo kan kopen.

ik kan het nergens meer vinden, maar ik vodn ooit ergens op inet een kinderstoeltje (gewoon een zitstoeltje, geen eetstoeltje dus) waarbij de zitting een puzzel was van de naam van het kind. zag er erg mooi uit en lijkt me een leuk cadeau voor iemand die alles al heeft. alleen kan ik um dus nergens meer vinden… :wall:

@Wawa wrote:

@Karin2 wrote:
Voor de canvas foto heb ik een goed en goedkoop adres voor je :thumbup:




Voor mij ook? :mrgreen:




uuhh ook voor mij :oops: :mrgreen:

geboorteschilderij (ik weet dat je ze zelf ook maakt :wink: )

maar een mooie door iemand anders gemaakt is ook bijzonder om te krijgen toch?

geboortekaart op canvas laten maken en dit dan op zijn kamertje ofzo hangen.

Een duplo elektrische trein of ander spul van duplo??

je zou natuurlijk ook, als je toch al geconcludeerd hebt dat je eigenlijk niet echt iets nodig hebt, een anderkunnen helpen met je geld… :angel:

een groter iets voor in de tuin??



wij kregen van onze vriendengroep voor Stijns geboorte een houten speelhuis voor in de tuin. Superleuk, al heeft Teun er natuurlijk alleen mee gespeeld deze zomer. Maar ja, al het andere voor de baby hebben we al, net als jullie.



Zo doe ik dat trouwens ook met sinterklaas, kerst enzo. Stijn krijgt dingen kado waar hij nu nog niks aan heeft, omdat hij nu niks nodig heeft. Duplo, mooi houten speelgoed etc.



Nog gefeliciteerd met jullie zoon trouwens! :inlove:

Er zijn tegenwoordig ook van die leuke babyzitzakken met een tuigje erop zoals bij een wipstoeltje. Later kun je dat deel met tuigje vervangen door een glad deel voor een ouder kind. (o.a. prenatal). Die waren er nog niet toen je 1e geboren werd. Misschien is dat een leuk kado?

anne marie een leuke spel-draag-wikkeldoek van Lodger? dat zijn echt van die dingen die je niet voor jezelf koopt maar misschien wel vraagt als je alles al hebt.



Ik heb trouwens (off topic) helemaal niet meer meegekregen of je nog wat aan je TENS hebt gehad. Ik vind het moeilijk om nu over wat anders dan Hennie te tikken, maar toch…