ideeën kinderfeestje

Hallo, mijn dochter wordt binnenkort 10 jaar. Ze wil haar feestje graag thuis vieren. spelletjes doen en zo.



Nu weet ik wel wat te verzinnen: stoelendans, koekhappen, ezeltje prik, speurtocht uitzetten.



Maar denk dat ik daar niet de hele middag mee vul.

Iets creatiefs doen vind ik ook leuk. Bv. eerst iets creatiefs doen en daarna spelletjes?



Hebben jullie nog leuke ideeën?

cake versieren,

Met krantenpapier jurken ontwerpen

Als ze blijven eten, eigen salade of zoiets maken

Met brooddeeg fotolijstje maken

een dobbelspel iod omtrent de kado’s

cakejes versieren

misschien leuke kralen kopen een mooie kettingen maken, weet niet of er ook nog stoere boys komen…

@marijke79 wrote:

een dobbelspel iod omtrent de kado’s

cakejes versieren

misschien leuke kralen kopen een mooie kettingen maken, weet niet of er ook nog stoere boys komen…




Nee, haar verkering mag niet komen! :wink: :mrgreen:

@Chrisje wrote:

cake versieren,

Met krantenpapier jurken ontwerpen

Als ze blijven eten, eigen salade of zoiets maken

Met brooddeeg fotolijstje maken




Salade maken klinkt leuk.

brooddeeg ook, maar dat moet best lang bakken.

@marijke79 wrote:

een dobbelspel iod omtrent de kado’s

cakejes versieren

misschien leuke kralen kopen een mooie kettingen maken, weet niet of er ook nog stoere boys komen…




Dobbelspel klinkt ook leuk

Misschien de jarige even de gang op sturen, de andere kindjes de kadotjes laten verstoppen in de woonkamer en dan moet de jarige de kadotjes zoeken. (Rek je ook alweer tijd mee en sloeg bij ons altijd erg goed aan :mrgreen: )


  • snoepjes die in een verpakking zitten in een bak met water gooien (afwasbak) en dan moeten ze die eruit zien te halen met hun mond, handjes op de rug natuurlijk.


  • Zakdoekje leggen


  • Zaklopen (misschien bij de post 2 jute zakken kunnen krijgen)


  • Spijkerpoepen (fles en dan aan een touwtje een lange spijker knopen en om hun middel doen)

en als ze blijven eten kun je misschien kleine pizza’tjes laten maken door hun zelf. Die hoeven maar iets van 25minuten in de oven.

Bij de action hebben ze veel leuk spul voor weinig. Bv een houten doosje versieren met kraaltjes en dingetje om hun eigen sierraden in te bewaren.



Zik ozu het denk ik bij 1 activiteit houden spelltjes en iets knutselen lijkt me veel.

Houten fotolijstje schilderen

kleine canvaslijstjes halen om te laten beschilderen!

een boekje en iedereen wat op de verjaardag is geweest wat leuks/doms of grappigs op laten schrijven over je dochter.

Hier is t elk jaar raak…onze meid wordt nu 8 maar wil weer een disco op zolder…

De zolder is van de kids hier,dus verkleedkist,schoolbord,spelletjeskast,computer,dvd speler…2 grote kussenhoeken…zwarte gordijnen…

En elk jaar wil ze gwoon disco…dik feest hebben de kids…ze mag ook een zwemfeestje doen aangezien ik in een zwembad werk en na sluitingstijd ook mag komen met een feestje maar ze wil weer disco…

bij binnen komst de kindjes 1 schoen laten uit doen en dan moet ze de schoen vinden bij wie die hoord en als dat heeft gevonden mag ze het kadotje uitpakken, en bij de action hebben ze hele leuke windgongen om zelf te knutselen misschien is dat ook wel leuk.

speur tocht uitzetten door de beurt en dan met groepjes erop af sturen ook leuk

hmm er is zo veel leuks te vinden