Hoi
Op de 16e gaan we de school versieren. Nu hebben we allemaal de opdracht om alvast thuis een en ander voor te bereiden zodat we die avond niet zo heel lang bezig hoeven te zijn.
Ik moet 2 schoorstenen maken voor Merijn zijn klas.
Wie heeft er leuke ideeen? Heb al wel een klein beetje in gedachten hoe het te maken maar wellicht hebben jullie goede ideeen die makkelijker zijn dan ik het zou aanpakken?
Ik heb div. afmeting dozen, baksteen papier e.d. in huis
wie helpt mij?
Gewoon op elkaar stapelen, bruin papier erom, baksteenmotief schilderen, onderkant een vierkant uitsnijden en van papier (of creppapier) vlammen maken en voor een ‘kacheltje’ gebruiken?
Houtblokken in de opening, van die knipperlichtjes (vlammetjes) van de action, supergezellig!
Fotolijstjes aan de schoorsteen van de juf, directeur, onderwijsassistent en klas maakt het nog gezelliger :mrgreen:
niet iemand even zn sierkacheltje te leen :lol: :lol: :lol:
als je rood papier gebruikt om te bekleden, dan kun je ook een baksteen-stempel (bijv. een spons of een bordenwisser van school) maken en de schouw met bruine verf stempelen. Scheelt veel knip en plakwerk.
het gaat echt om een schoorsteen, dus geen openhaardje of kacheltje. Nummer 1 is af. Heb gelukkig baksteenpapier van school meegenomen, scheelt een hoop :mrgreen:
Met beetje ruimtelijk inzicht van manlief is hij nog best leuk geworden!
heb niet genoeg zwart karton om de 2e af te maken dus moet morgen verder