Idee tips voor bruidstaart...

Hai girls! Ik zoek een design voor onze bruidstaart. Het zal een combinatie van cupcakjes en een taart worden.



Hie kan mij inspireren ik zie door de bomen het bos niet meer.



voor een man of 35/40



Gewoon fotos, ideetjes als het maar niet te pink is is het goed! :lol:



cupcakes met ringen


deze zijn ook super:
http://www.cakecreations.nl/9485/


succes!

Wij zijn geen marsepein liefhebbers en zijn getrouwd in juni. Het was toen 32 graden en we waren blij dat we een frisse zomerse taart hebben uitgekozen:







En lekker wassie :drool:

Als ik zou trouwen en er de centen voor had zou ik hiereen bruidstaart bestellen :drool: :inlove: :drool:

Verder vind ik deze mooi:

http://farm3.static.flickr.com/2299/2291260911_999bb28327.jpg?v=0

en dit is ook prachtig

http://www.modernweddingcakes.moonfruit.com/communities/4/004/005/544/454/images/4511913436.swf

Ik weet niet precies waar je van houd, maar hier zijn enkele voorbeelden:































































































Hier zijn in ieder geval een boel ideetjes… die je met een bakker kan bespreken (en ook de kleuren kan aanpassen uiteraard. Veel plezier met de voorbereidingen van DE grote dag!

:drool:

Wij zijn helemaal gek van het spel Super Mario (alle varianten zo’n beetje) en we vinden dit zó’n gave taart :inlove:



uit mijn eigen assortiment:







je kunt eens kijken op deleukstetaarten punt nl die hebben heel veel voorbeelden

ooh ow dankje!!





ik ga ff man erbij roepen!!





DAgmar … omg … die zijn echt duur :o, maar mooi zeg





we weten niet goed wat we willen… :lol: daarom de vraag.







Mees wat een mooie taart zeg! ik ga starkjes ook ff op jou site kijken :smiley:





ooh en die brouwnies die ik voorbij zag komen!! wat een geweldig idee!!



En die super mario !!! ooohh







veel te veel moois en lekkers!! :mrgreen:

Deze heb ik vorig jaar in opdracht gemaakt.

Voor de taarten zelf heb ik geen idee, maar ik zag laatst bij vrienden als bruidspaartje op de taart een bruid en bruidegom eendje op de taart staan. Vond ik zo leuk! En andere vrienden (met kinderen) hadden een bruidspaar van playmobil erop. Ook een leuk idee misschien :wink:

ooh dat eentje idee!!





Ik ben helemaal in taart boem :lol:

Ik vond die playmobil bruidspaartje erg leuk… Ik heb er nog naar gezocht toen ik ging trouwen, maar toen waren ze net nog niet uit :frowning:

Dit was onze taart, geen marsepein, maar een suikergoedje gevuld met luchtige cake en laagje aardbeien ertussen. Dus een taart die iedereen eigenlijk wel lust :mrgreen:



taart was romantisch, maar toch strak waar we van houden en hij was compleet in stijl met mijn jurk :inlove:

wat een gave taarten zeg



vindt vooral die mario taart echt super :smiley:



wij gaan in augustus trouwen maar krijgen de taart vanuit onze locatie kado moet dus nog vragen of we evt. nog wensen of ideen kunnen aandragen aan de bakker.

greetje en jet wat een mooie taarten!!

`ÃŒk twijfel nog zo, ik heb natuurlijk nog een tijdje. Maar ik weet niet of ik nu taart, cupcakjes of ijstaart wil :lol:



of gewoon vlaai?





Of van alles een beetje! :lol:

Wij hadden een ijstaart, met 2 lagen ijs, vanille en mokka met aan de buitenkant marsepein… jammmm HIj was echt mega lekker!!

Dit was die van ons:



Onze toptaart was pure chocolade met kokos :drool:

Ik heb een leuk voorbeeldje (komt uit het boek: Hoe versier ik een lekker koekje van Peggy Porsche) van een combinatie van taart en cupcakes. Het bovenste gedeelte is een taart voor het snij moment en daaronder zijn 1persoons taartjes. Qua versiering kan je het anders doen, maar het idee vind ik persoonlijk erg origineel.