Idalen tweede kindje: bevalling op komst?

Hoi allemaal



Ik heb vaker gelezen dat een tweede kind meestal korter voor de bevalling indaalt dan de eerste. Brent was met 34 weken ingedaald en ik ben met 41,5 bevallen. :roll:



Nu ben ik bijna 37 weken zwanger van de tweede, en sinds 2 nachtjes een heel klein beetje buik en rugpijn en voila: mijn buik is leger en lager, dus ingedaald (als ik me niet vergis, vorige keer precies hetzelfde)

Betekent dat dat mijn bevalling nu hopelijk wat eerder dan 41,5 begint? of zegt dit helemaal niks. :shock:



Hoe ging dat bij jullie?

Groetjes

carina

Ik wou dat het waar was… maar net als bij Jula is ook dit kindje vroeg ingedaald, namelijk al bij 32 weken helemaal vast in bekken en ben nog in afwachting want mag van mij nu echt wel komen… :frowning:

Okeeee zucht :frowning: Dan moeten we gewoon verder afwachten :?

bedankt voor je reactie, jij bent eerst aan de beurt hoor, succes!

ja, afwachten maar, hoopt toch dat het eerder komt he, lijkt mij gewoon ook fijner als later (zeker als je nu al zit te wachten). Jij ook succes :smiley:

Helaas, het zegt niks… hier ook al wekenlang enorm ingedaald; de vk was vorige keer zelfs een beetje verbaasd over hoe laag het al lag… en ik ben gewoon overtijd en aan het wachten… dus jammer, maar helaas; je kunt er niks aan aflezen… :cry: was t maar waar :cry:

hoii



hier hetzelfde kindje met 33 wkn ingedaald maar nog steeds niet eerder bevallen.

wel sinds de indaling voor weeén en gerommel maar dat zegt ook niks



dus idd pff afwachten en dat duurt en duurt maar he :frowning: