Hyves

je kan de oude kleuren terugzetten.

je gaat naar je naam.

dan kies je thema

dan retro en toepassen

@snips wrote:

je kan de oude kleuren terugzetten.

je gaat naar je naam.

dan kies je thema

dan retro en toepassen


Precies! :thumbup:

ik zal eens kijken waar jullie het over hebben, ben even niet geweest, klinkt niet leuk allemaal :?

Ineens gisteren veranderde mijn hyves naar het nieuwe, ik had net een krabbeltje zitten tikken… heel apart om te zien.

Het is even wennen maar ik vind het er best ok uit zien. Even wennen dat de foto’s van mijn vrienden wat groter zijn, aan de rechterkant van de pagina, dat trekt nu meer de aandacht.

Geen idee over welke polls jullie het hebben, ik heb ze nog niet gezien (of scroll er zo hard langs dat het me niet opvalt). Ik heb ook Facebook maar blijf hyves toch nog steeds het leukst vinden ook nu, na de veranderingen.

De polls kun je uitschakelen:

1- ga naar instellingen 2-naar mijn account 3- koppel content 4-ga naar RSS 5- haal vinkie weg bij polls.

@Cin. wrote:

@snips wrote:
je kan de oude kleuren terugzetten.

je gaat naar je naam.

dan kies je thema

dan retro en toepassen


Precies! :thumbup:






nee je moet Classic nemen, niet Retro.

classic idd…

Mijn collega heeft een relatie met iemand die een hoge functie bij hyves heeft en zij vertelde me dat ze iets aan de polls willen gaan omdat er zoveel weerstand op is. Alleen is nog niet bekend wanneer maar ze zijn toch een soort van ‘bang’ dat mensen weggaan en naar facebook overstappen. Hopelijk dus snel niks meer van te zien/lezen.

vlinder: zijn ze wel te laat mee al, ben al heel wat vriendjes kwijt die overgestapt zijn op alleen facebook.

Volgens mij zijn de polls in de nieuwe versie nu ook gewoon weer weg!

Ik zie ze niet meer in ieder geval.

die zijn bij mij al een paar dagen weg

Ik heb mn lay-out op classic gezet, dus mij zijn ze zoiezo weg :smiley:

Was er bijna vanaf gegaan, vind het er niet beter op geworden…

@klavertje4 wrote:

die zijn bij mij al een paar dagen weg




Ja, klopt.

Het viel me van de week ineens op.

Ik zie ze ook niet meer, wel zo fijn want hoewel ik eerst nog schreef dat ik niet eens wist van het bestaan van de polls viel het me daarna natuurlijk wel op, storend hoor. Gelukkig lijkt het nu minder te worden.

geen last meer van de pols :thumbup:

@Chelleke wrote:

geen last meer van de pols :thumbup:




Hier ook niet meer, al een paar dagen nu al geen ‘last’ gehad. :thumbup:

ligt bij jullie hyves er ook uit ?

Nee, bij mij doet hij het gewoon

ik heb wel van meerderen gelezen dat ze last hebben van trage hyves en dat ie het soms niet doet. zelf geen last van gehad.

Vanochtend was hyves enorm langzaam inderdaad.



Maar nu geen last meer van…

Ben vanalles aan het lezen mbt Mauro :?