Hyves

Kan der wel op, maar wil het bijna niet eens meer echt! Word ‘Totaal’ gek van die rot polls. je kan ze schijnbaar ook niet uitzetten.

Hyves is echt :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:



Ik ben al lid geworden van een Wij willen de oude Hyves terug, er stond bij dat als ze 10.000 leden hebben dat ze met Hyves zelf af hebben gesproken dat de oude stijl terug komt…



Zal wel niet maar toch…



Denk dat ik nu maar helemaal over ga naar Facebook…

Wat een lading polls op hyves :shock: Ik struikel er gewoon over, vreselijk!!

Ik las een tip dat je links boven in de balk op Home moet klikken en dan op WieWatWaar en dan heb je de overzichtspagina zonder alle polls, alleen met de WWW’s van iedereen. Leest een stuk gemakkelijker!

Leest dan inderdaad een stuk makkelijker maar ik vind het wel jammer dat je dan niet kan zien wie nieuwe foto’s geplaatst heeft.



Ik wil heel simpel mijn oude hyves terug!!

@Marieke_5000 wrote:

Leest dan inderdaad een stuk makkelijker maar ik vind het wel jammer dat je dan niet kan zien wie nieuwe foto’s geplaatst heeft.



Ik wil heel simpel mijn oude hyves terug!!


Dan moet je alleen foto’s aanklikken :wink:

Is een rompslomp maar ja zo werkt het wel een beetje…



Hoop echt dat die polls verdwijnen!

maar ik lees hier iedereen die een hekel heeft aan die polls, maar hij wordt wel ingevuld.

Dus eigenlijk werk je er zelf dan aan mee he…

Ja maar iedereen die hier een hekel heeft aan de polls zijn niet dezelfde iedereen die de polls wel invullen.

dat klopt, maar ik zie hier mensen zeggen dat ze een hekel aan de polls hebben, maar op mijn pagina krijg ik wel degelijk te lezen dat die mensen ook de polls hebben ingevuld.



Maakt mij niet uit verder, maar dan vind ik dat je ook weinig te kalgen daarover hebt

de layout vind ik niet erg, vind het wel leuk. maar die polls zijn idd irritant!!

@knipoogje1983 wrote:

maar ik lees hier iedereen die een hekel heeft aan die polls, maar hij wordt wel ingevuld.

Dus eigenlijk werk je er zelf dan aan mee he…




Dit wou ik net opmerken… zie heel wat mensen klagen maar ze vullen wel de polls in.

Ik scroll gewoon verder naar beneden !! :mrgreen:



en lees er gewoon overheen…

Maar vullen ze de polls wel echt in?

Gisteren zag ik ook dat mijn moeder dus een poll ingevuld zou moeten hebben, echter was zij werken en er was niemand thuis :think:



Dus ik vraag het mij echt af!

Jou moeder deed gwn stiekem op het werk even invullen hahaha :mrgreen:



nee je moet ze wel invullen d8 ik hoor, anders komt het er niet te staan.

idd, je moet ze invullen, had het even geprobeerd! toen de poll vorobij kwam hoe irritant ze wel niet waren!

@Sennapen wrote:

Jou moeder deed gwn stiekem op het werk even invullen hahaha :mrgreen:



nee je moet ze wel invullen d8 ik hoor, anders komt het er niet te staan.


Nee die hebben op het werk geen toegang tot haha! En op de telefoon heeft ze ook geen internet (snapt ze niet hahaha).

Dus mysterie!

Misschien ga ik dan toch maar eens over naar Facebook…

Ben namelijk nooit zo’n snelle wenner :slight_smile:



(zoals dat ik bijv. de oude lay-out van KOK nog steeds beter vindt…)

Die polls ben ik ook liever kwijt. Reageer er wel op,maar ze verschijnen ook als vrienden er op hebben gereageerd (en ik niet dus). Scroll me een ongeluk. Net ondekt dat je onder home, gewoon WieWatWaar aan kan klikken en krijg meteen alle WWW’s van iedereen zonder de polls,foto’s e.d. Dat leest wel een stuk fijner. Voor de foto’s moet ik dat onder home apart aanklikken.

Vind de teksten en de kaders wel een stuk te breed en te lang nu.

@Pé wrote:

Misschien ga ik dan toch maar eens over naar Facebook…

Ben namelijk nooit zo’n snelle wenner :slight_smile:



(zoals dat ik bijv. de oude lay-out van KOK nog steeds beter vindt…)






Helemaal mee eens… :thumbup:

Ik moest al mijn instellingen weer terug zetten, stonden zo dat iedereen alles kon zien…