Hyves-vrienden

Kheb er 178 :stuck_out_tongue:

Ik had er ook 100 zoveel… maar heb mijn hyves verwijderd :mrgreen:

36

100 en heb nu ook mensen verwijderd waar ik eigenlijk niks mee heb. En die kettingbrieven lees ik niet eens. Als ik weer fdw fdw fdw zie staan gaan ze gelijk de prullebak in.

46 :smiley:

Ik begon gisteravond dit topic met 258 hyves vrienden en heb er nu nog maar 220. Ik ga goed !!!

245…

@Anita-1982 wrote:

Ik begon gisteravond dit topic met 258 hyves vrienden en heb er nu nog maar 220. Ik ga goed !!!
:clap:

Dank u danku





EDIT: Plaats voor kokkers :silenced:

Heb er maar 34, maar ben dan ook erg selectief… :wink:

148

Ik heb er 38 en ben vrij selectief! Ik doe er ook weinig mee!



Ik ga niet lukraak iedereen maar toevoegen, omdat ze toevallig bij mij op school zaten!



Ik moet ook zeggen dat van mijn leeftijd, en een heel stuk minder mensen Hyven dan de wat jongeren (ik ben 35), en van mijn real life vrienden hyven er maar 2 of 3, de rest doet er niet aan!

Ik heb er 60

Ik heb er 0! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Ik doe er niet aan, zie er de lol niet van in :oops:

142 :mrgreen:

112 8)

@Anne-marie wrote:

Ik heb er 38 en ben vrij selectief! Ik doe er ook weinig mee!



Ik ga niet lukraak iedereen maar toevoegen, omdat ze toevallig bij mij op school zaten!



Ik moet ook zeggen dat van mijn leeftijd, en een heel stuk minder mensen Hyven dan de wat jongeren (ik ben 35), en van mijn real life vrienden hyven er maar 2 of 3, de rest doet er niet aan!
Ik zag je als vriend staan op de hyves-pagina van mijn oude schoolvriendin. Toevallig.

Ik heb er ong 40, maar moet eerlijk toegeven dat de meeste hiervan komen.

En ik ben niet zo’n trouwe krabbelaarster.

Ik doe nog wel eens eenbericht, maar dan via de inbox zeg maar, dan heb je iedereen tegelijk te pakken.

184 en kan ze allemaal persoonlijk.



het zijn of oude klasgenoten of mensen van de camping van vroeger of van mijn eerdere werk of van mijn 2 banen die ik nu heb.

Jeetje wat hebben jullie er allemaal veel. Heb er 17, maar ben én net begonnen en vrij selectief.

Vergeet meestal te kijken op mijn hyves pagina, vanwege de drukte hier in huis. :oops: