Hyves-vrienden

Hoeveel hyves “vrienden” heb jij ?

48 en jij?

ik 34 ?? ik heb er meer gehad, maar een aantal daarvan heb ik verwijderd…

nog net geen 60 geloof ik, maar heb wel met allemaal bijna contact.

Ik heb geen vrienden voor vrienden, snappie :think:

Geen vrienden van vrienden,wel ook vroegere vrienden,met veel wel contact ook en collega’s zitten er ook bij…heb er 112 geloof ik :shifty:

161 ik ken ze wel allemaal maar krabbel ze nooit allemaal.

@renzosmam wrote:

Geen vrienden van vrienden,wel ook vroegere vrienden,met veel wel contact ook en collega’s zitten er ook bij…heb er 112 geloof ik :shifty:
Zo, je bent dus een popi. :mrgreen: :wink:

:oops: 258





Ja ik vind het ook niet best…

Maar ik kan er niet zoveel aan veranderen. Ik neem me wel eens voor om een aantal te verwijderen met wie ik nooit krabbel.

En dan doe ik dat en met dezelfde snelheid (of sneller) zijn er weer anderen die me als vrindin willen…



Je haalt ze ook overal vandaan:

Ik heb in friesland gewoond, in Wageningen, nu woon ik in zuidholland.

Basisschool, Voortgezet onderwijs, MBO, een blauwe maandag op het HBO. Vrienden uit de straat, van de kerk… Ga zo maar door…

@Anita-1982 wrote:

:oops: 258
Wat veel! :shock:

Maar ik ben nu selectiever in wie ik accepteer…

91

Je hebt gewoon een luxe probleem… 8)

111

Een vriendin van mij had er meer als 500, ivm privacy redenen heeft ze haar account verwijderd, weg vrienden :lol:

@jen wrote:

Een vriendin van mij had er meer als 500, ivm privacy redenen heeft ze haar account verwijderd, weg vrienden :lol:




Hmmm ik denk er even over na… :liar:

@W&ndy wrote:

@renzosmam wrote:
Geen vrienden van vrienden,wel ook vroegere vrienden,met veel wel contact ook en collega’s zitten er ook bij…heb er 112 geloof ik :shifty:
Zo, je bent dus een popi. :mrgreen: :wink:


:lol:

Nouw dat valt wel mee…

Ken gewoon veel mensen :mrgreen:

Maar ik ben wel ‘‘selectief’’ in toevoegen omdat mijn kiddies erop staan en veel foto’s en mijn blog is ook wel persoonlijk…dus ik wil de mensen wel kennen en heb ook wel wat mensen eruit geknikkert die bléven kettingmails sturen :twisted: dan hoef ik niet meer in je vriendenlijst als je naar je hele lijst kettingbrieven stuurt :roll:

ohhhhh die kettingmails…

Heb er van de week 1 verstuurd, naar mijn hele bestand. Ging om een ziek meisje??? bleek ook niet waar te zijn :shock:

@jen wrote:

ohhhhh die kettingmails…

Heb er van de week 1 verstuurd, naar mijn hele bestand. Ging om een ziek meisje??? bleek ook niet waar te zijn :shock:
Daar heb ik ook een hekel aan. Ik stuur ze dan ook nooit.

@jen wrote:

ohhhhh die kettingmails…

Heb er van de week 1 verstuurd, naar mijn hele bestand. Ging om een ziek meisje??? bleek ook niet waar te zijn :shock:


:lol: :lol: :lol:

Die is al oudddddddddddddddddd

Heb ik al 10x gehad in de afgelopen 10 maanden denk ik :roll:

Ik stuur ze niet door en wis ze gelijk,wordt gek van die dingen :twisted:

@W&ndy wrote:

@jen wrote:
ohhhhh die kettingmails…

Heb er van de week 1 verstuurd, naar mijn hele bestand. Ging om een ziek meisje??? bleek ook niet waar te zijn :shock:
Daar heb ik ook een hekel aan. Ik stuur ze dan ook nooit.




vresselijk, het zou verboden moeten worden.

ik stuur ze nooi terug maar blijf ze elke keer maar ontvangen :evil: