hyves vraagje

Ik heb sinds nov 06 een hyves pagina. Ben er best veel mee bezig enz.

Vanavond wil ik in loggen maar krijg het niet voor elkaar. Krijg ook niet het oh oh fout ww of gebruikers naam bericht.

Als ik via een andere hyve ga kijken en ik klik dan op mijn foto kom ik automatisch weer op de home pagina.

Nu heb ik afgelopen week door omstandigheden de gebruikersnaam en ww moet wijzigen. Miss dat het daar aan ligt.

Zijn er meer die er last van hebben?

Het lijkt wel of mijn hyve er af geknikkerd is.

x

ik kan gewoon inloggen op mijn hyves

ik heb ook geen problemen

Hier ook geen enkel probleem meid!

Het is net of mijn hyve gewoon foetsie is :frowning:

Ik baal daar echt van maar ja eerst maar es het antwoord van hyves af wachten miss dat ze het daar weten.

Het stomme is mijn foto staat nog wel in de lijst van mijn vrienden.

x

@Coor wrote:

Het is net of mijn hyve gewoon foetsie is :frowning:

Ik baal daar echt van maar ja eerst maar es het antwoord van hyves af wachten miss dat ze het daar weten.

Het stomme is mijn foto staat nog wel in de lijst van mijn vrienden.

x

Ja en ik zag je daar net ook online komen ik wilde op je site klikken maar dat gaat dus niet.

snap er niets van.

Heb gemaild en hoop snel antwoord te krijgen. ben erg benieuwd.

Ik heb een vermoeden wat er aan de hand is maar dat wil ik eerst bevestigd hebben door hyves zelf.

x

probeer ander gelijk op wachtwoord vergeten te klikken (kan geloof ik ook wanneer je inlogd op de hompage)

en daar je mailadres invoeren. dan zou je je gebruikersnaam en nieuwe ww moeten krijgen.

of althans de link om het nieuw in te stellen

Kan je wel op een andere compuer inloggen? misschien zijn je coockies vol?

@knuffeldraakje wrote:

probeer ander gelijk op wachtwoord vergeten te klikken (kan geloof ik ook wanneer je inlogd op de hompage)

en daar je mailadres invoeren. dan zou je je gebruikersnaam en nieuwe ww moeten krijgen.

of althans de link om het nieuw in te stellen

Kan je wel op een andere compuer inloggen? misschien zijn je coockies vol?

dat ziijn dingen die ik gisteravond idd al geprobeerd heb. Twee vrienden van mij hebben het via hun pc geprobeerd maar dat lukte ook niet.

Het is nu dus op gelost was een hyves probleem. waren meerderen hoorde ik van hun.

Wel netjes dat ik al zo snel bericht had.

x

Heb ik ook gehad afgelopen dagen, moeite op te komen, maar bij mij is het inderdaad opgelost :wink: