Hyves problemen?

Al 2 weken ben ik bezig met mijn hyves betreft fotos.

Uploaden sorteren, die er toch niet bij moeten verwijderen.

Dan verwijder ik ze dus uit die map waar ze staan. (Bijv Familie.) en ook uit ‘Alle fotos’.

Dan krijg ik dus meerdere kruisjes op me hyves.

Irritant, dan denk ik Oh, hyves moet het even verwerken kom later wel terug. (2 dagen daarna bevat me hyves nog kruisjes!)

Ik dus weer alle fotos uit de map ‘Alle fotos’ verwijderen, de mappen weg+leeg.

En nu staat me hyves WEER helemaal vol hyves, heb ik zo een mooie avatar van een of andere vent, en als ik dan opnieuw wil uploaden staan er geen fotos meer, maar wel plaatjes van hyves (wit achtergrond met rare rood/gele dignen erin.) verwijd ze opnieuw…

Niks! mappen zijn weer terug, die ik daarvoor had verwijderd, en dit doet ie dus de hele tijd…



Iemand anders die dit ook heeft?

Nee…ik heb vanmorgen nog wat foto’s erop gezet en verwijderd… Geen problemen gehad…



Maar gewoon even een mailtje sturen met je probleem…ze zijn daar altijd onwijs vriendelijk…

Ik weet dus niet naar welk adres! :think:

Ik heb namelijk nu bij Contact geklikt, maar komt niks te staan moet iets

neerzetten maar mijn vraag staat er niet bij! :wall:



Edit heb het al.

ik heb ook een hyves probleem.

Heb een eigen hyves gemaakt voor ons straatfeest.

Maar ik kan er nu zelf niet op.

Heb ik ook. Ik ben al de hele avond foto,s aan het uplouden. Ik zie ook kruisjes. En wat ik altijd uploud zie je als eerste de foto,s staan bij je foto,s nu niet.

Zal het op de tijstip niet te druk zijn voor uploaden

:think: :think: :think: :think:

Ik heb dat ook nog nooit gehad :think:



Als het heel druk is op hyves met uploaden dan staat er:

Momenteel is het erg druk, u kunt blijven wachten of aanklikken dat u een mailtje wilt als de foto’s in het album staan. Zoiets dan:P

Dan komen je foto’s idd gewoon in je album als je dan weggaat.

nu heb ik er amper last van, zie wel hoelang het duurt.



kreeg wel bericht van hyves

Hi Lesley,



Bedankt voor je mailtje! Er zijn momenteel helaas wat problemen met het uploaden van foto’s. Het kan zijn dat je onterecht de melding krijgt dat je jpg foto’s niet kunt uploaden, of dat je helemaal geen foto’s kunt uploaden of dat de voortgangsbalk blijft hangen.



De techniek is hier al van op de hoogte en werkt aan een nieuwe uploadtool waarmee dit probleem niet meer zal voorkomen. Tot die tijd moet ik dus nog even beroep doen op je geduld. Excuses voor het ongemak!



Groetjes,

Annemieke

http://annemique.hyves.nl

je hebt iig netjes antwoord terug gekregen :smiley:



Nu maar afwachten of je straks wel kunt oploaden!

Dat kan al, fotos staan weer op zijn plek, maar de garantie dat ze dat ook blijven… :angel: is er niet!