Ik heb hyves en heb sinds gister ook facebook Daar moet ik nog even induiken.
Steeds meer gaan naar facebook … dus denk dat t daar straks leuker is…
(en idd: hyves overgenomen door Telegraaf Media Groep … ben niet zo’n fan van Telegraaf :shifty: . Maar goed, geloof daarentegen ook niet dat facebook vrij is van enige ‘privacy-schending’ http://www.nu.nl/internet/2255951/facebook-zwicht-kritiek-privacy.html)
Ik heb wel Hyves! :mrgreen: :-*
In het begin leek het me ook niks, maar toch maar een profiel aangemaakt. En het is echt heel erg leuk. Je hebt met heel veel mensen contact, ik reageer regelmatig op blogjes of foto’s of ik zet even een krabbeltje neer. De drempel om dat te doen is lager dan wanneer je iemand uitgebreid zou mailen. Dat doe je niet zo snel. Zeker niet als je iemand alleen van een forum kent of met iemand niet veel contact hebt. Nu kun je even snel hier en daar een regeltje neerzetten, zo leef je toch mee. En omgekeerd krijg je ook weer veel reacties als je iets op je eigen Hyves schrijft.
Ik heb wel mijn profiel afgesloten, alleen mensen uit mijn vriendenlijst kunnen erop kijken. En de foto’s heb ik ook geblokkeerd. En hele persoonlijke dingen zet ik niet op Hyves neer.
@Kroes wrote:
Ik heb hyves en heb sinds gister ook facebookDaar moet ik nog even induiken.
(en idd: hyves overgenomen door Telegraaf Media Groep … ben niet zo’n fan van Telegraaf :shifty: . Maar goed, geloof daarentegen ook niet dat facebook vrij is van enige ‘privacy-schending’ http://www.nu.nl/internet/2255951/facebook-zwicht-kritiek-privacy.html)
Ja had laatst ook iets naars gelezen/gehoord, dat hem de privacy van de facebookers gewoon niet interesseerde.
Maar goed, vind het ook je eigen verantwoordelijkheid als je je inschrijft bij zo’n site.
(ik ging gewoon net zoeken op Kroes :lol: ) vond je niet 8) Wel Neelie Kroes… :mrgreen:
@Madre wrote:
@Kroes wrote:Ik heb hyves en heb sinds gister ook facebookDaar moet ik nog even induiken.
Ja had laatst ook iets naars gelezen/gehoord, dat hem de privacy van de facebookers gewoon niet interesseerde.
Maar goed, vind het ook je eigen verantwoordelijkheid als je je inschrijft bij zo’n site.
(ik ging gewoon net zoeken op Kroes :lol: ) vond je niet 8) Wel Neelie Kroes… :mrgreen:
hehe, neee joh, kroes is niet mijn echt naam :mrgreen:
pb je wel ff
@Madre wrote:
@Cin. wrote:facebook hoor ik juist alleen maar over dat het zo tegenvalt :lol:
Dan hebben ze vast geen ‘leuke’ en/of spraakzame vrienden en beroemde pagina’s die ze volgen.
Ik vind FB echt veeeeeeeeeeeeeel fijner dan Hyves, overzichtelijker, makkelijker berichtjes te volgen van vrienden die iets op hun wall posten of op de jouwe, het is allemaal op een pagina dus je hoeft niet steeds te switchen. Nee hoor, ik ben echt helemaal fb-fan.
Hier ook fb fan.
Behalve leuke verslavende spelletjes :shifty: idd veel overzichtelijker en internationaler. Hyves is idd vrienden van vroeger ofzo… als je dat zoekt moet je vooral gaan hyven, maar wil je met mensen in contact komen en vind je het leuk mensen te volgen dan is fb echt veel leuker.
@Madre wrote:
Omdat de telegraaf sucks?
Precies, de telegraaf sucks. Het is de story onder de kranten. Ik vind hyves eigenlijk wel heel leuk, maar veel vrienden melden zich nu af.
Natuurlijk heb ik onlangs ook een facebook aangemaakt. Ik snap alleen niet of ik er nu wel of niet filmpjes van you tube op kan zetten.
@natasja wrote:
@Madre wrote:Omdat de telegraaf sucks?
Precies, de telegraaf sucks. Het is de story onder de kranten. Ik vind hyves eigenlijk wel heel leuk, maar veel vrienden melden zich nu af.
Natuurlijk heb ik onlangs ook een facebook aangemaakt. Ik snap alleen niet of ik er nu wel of niet filmpjes van you tube op kan zetten.
Dat kan gewoon hoor. De link kopieren, in je share balkje gaan staan en daar de link plakken.
@Madre wrote:
@natasja wrote:@Madre wrote:Omdat de telegraaf sucks?
Dat kan gewoon hoor. De link kopieren, in je share balkje gaan staan en daar de link plakken.
aha, dat ga ik straks eens even proberen. Dat zou top zijn.
Ben ook niet meer zo van de hyves, facebook is het voor mij ook niet, ik hou meer van twitter. Is lekker overzichtelijk, en nog niet zo bomvol met profielen die al jaren niet gebruikt zijn.
Ik heb enkel Hyves en Facebook en beiden ook al heel lang. Vind Hyves nog steeds prettiger werken dan Facebook, kom er nog steeds geen wijs uit moet ik zeggen.
Maar ook ik zet alles privé. En mensen die dan vrienden willen worden (vaak kleine bedrijfjes!) weiger ik ook.
Ik ben ook wel fervent hyver. Dat is ook omdat in mijn omgeving bijna niemand op FB zit. Ik heb wel een FB account, voor het geval dat iedereen toch ook gaat overstappen. Maar op dit moment wordt ie door mij niet zo veel gebruikt. N.a.v. dit topic FB toch maar eens wat bijgewerkt… Kan ik eens gaan vergelijken…
Ik vind hyves wel prettig…voeg niet zomaar iedereen toe,dus hoef niet lang na te denken wat ik wel en niet plaats…
Vind de home-pagina wel handig…ka in 1x zien wat er speelt bij mensen om me heen en kan overal in 1 x op reageren…ben geen beller,dus op die manier kan je toch laten weten dat je het gezien hebt…
Ook familieleden die ik zelden zie of hoef te zien, kan je toch een beetje op de hoogte van zijn…
Heb geen moeite met hyves…je laat zien wat je zelf wilt zien en schermt af wat je niet wilt laten zien…en wie je toe voegt heb je zelf in de hand…
nooit Hyves gehad en ga het nu zeker niet meer nemen ook.
Dat “vriendjes-gedoe” trekt me al helemaal niet :shifty:
Ja leuk joh Hyves!!!
Ik elke dag een paar keer inloggen, zoals hier ook hahahaha!
Facebook heb ik ook maar das alleen voor het Farmville spelletje.
Hyves gaat er uit bij mij, ik zit op facebook en vind dat ten eerste prettiger werken en ten tweede heb ik daar mijn hollandse vrienden en familie opzitten plus mijn familieleden en vrienden in Ierland