Hyves en explorer???

Bah!!

Mijn dochter heeft ook weer iets gedaan!

Op Hyves stond dat je een nieuwe explorer moest downloaden geloof ik zdat Hyves het beter zou doen, ik heb dat dus niet gedaan maar die muts wel!!!

Ik vind mn laptop helemaal niet meer fijn werken!!!

Hoe krijg ik mn oude explorer weer terug???

Via het menu Start > configuratiescherm > software

Dan heb je daar de optie “internet explorer 8” verwijderen/herstellen, en dan haal je 'em gewoon weer weg.

Ik heb Vista dus in dat rijtje staat geen software, alleen programma’s en onderdelen en daar staat dus geen “internet explorer 8” tussen…

Ik weet het effe niet, ga nog effe neuzen.

En Systeemherstellen??

Kan dat niet toevallig? :think:

Vista heeft inderdaad een andere indeling qua ‘route’ naar dat stukje.

Systeemherstel werkt daar ook voor, dus dat werkt net zo goed hoor.

Voor dat je systeemherstel doet:

Internet Explorer 8 verwijderen
De informatie in dit Help-onderwerp is van toepassing op Windows Internet Explorer 8.

Internet Explorer 8 is geïnstalleerd als een Windows update. Voer de volgende stappen uit om Internet Explorer 8 te verwijderen:

1. U kunt Programma's en onderdelen als volgt openen: klik op de knop Start, klik op Configuratiescherm, klik op Programma's en klik vervolgens op Programma's en onderdelen.

2. Klik in het linkerdeelvenster op Geïnstalleerde updates weergeven.

3. Selecteer Internet Explorer en klik op Verwijderen. Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

4. Volg de instructies op het scherm om Internet Explorer 8 te verwijderen.

5. Start Windows opnieuw op als u klaar bent.

Van http://windowshelp.microsoft.com/windows/nl-NL/help/448b12c8-83f3-47c1-aa26-5d4a8e6422461043.mspx

Thanks Sweet ik zal eens proberen!!

:-*

Gelukt?

Ik heb systeemherstel gedaan en zag idd dat het als updates geinstalleerd was…

Nu is gelukkig alles weer als vanouds!!!