Ik heb op Hyves rond zitten neuzen maar het kan me (nog) niet echt bekoren.
Kan iemand mij vertellen wat er nou zo leuk aan is?
Ik heb al een blog, forum en dit forum natuurlijk.
Wat is de toegevoegde waarde dan?
@Fannie wrote:
Nog een vraagje voor de bv Hyvers onder ons… kent iemand een bv Hyve forumpje of groepje héél toevallig :think:?!
http://www.hyves.nl/index.php?l1=gr&group_id=113144
http://www.hyves.nl/index.php?l1=gr&group_id=46354
@Melanie wrote:
Ik heb op Hyves rond zitten neuzen maar het kan me (nog) niet echt bekoren.
Kan iemand mij vertellen wat er nou zo leuk aan is?
Ik heb al een blog, forum en dit forum natuurlijk.
Wat is de toegevoegde waarde dan?
Ik zie de toegevoegde waarde er ook niet van, had hyves maar heb mijn account laten verwijderen, vraag me dus ook af wat er leuk is aan hyves… :think:
Volgens mij is hyves meer voor 13/14 jarigen…
Ik heb mijn huidige vriend (oude schoolvriend van 13 jaar geleden…) via Hyves weer leren kennen… :mrgreen:
Dus JA! Ik doe aan Hyves… En dat is totáál niet verslavend… :liar:
En dan ben ik 28 i.p.v. 14… :eh: … …
:lol:
Dat is idd wel leuk dat je oudebekenden weer eens spreekt, maar die spreek ik nu ook via msn, dus wat hyves dan verder voor meerwaarde heeft… :think:
voor jou niet, voor mij wel. Heb ook oude schoolgenootjes teruggevonden. DIe vond ik niet op msn.
Enne ik ben al 35
hoi
ook ik heb hyves ondekt dankzij een junimama hier.
Ben zelfs een basisschool vriendin tegen gekomen echt leuk.
Vindt hyves erg leuk benn alleen nog wel aan het leren hoor snap nog niet alles
Ik begin 't steeds leuker te vinden…
Ben al wat vriendjes tegengekomen en lekker in profielen van (vage) bekenden neuzen…leuk toch…
nieuwe vriendinnetjes zijn trouwens welkom…
cheanny.hyves.nl
Ik kwam zelfs een Hyves tegen van mijn dorpje, nog niet erg actief en toen nog maar 9 leden, maar wat nog niet is, kan komen!
wel jammer dat sommige mensen je niet als vriendje willen,alsof je zo slecht bent…
DAN NIET TOCH!! :naughty:
jaaa ik heb t ook ontdekt o.a dankzij jullie…ik heb gewoon mijn oude mavo maatje terug gevonden he. Echt super!!
werkt wel erg verslavend ja,steeds vna alles aanpassen enz,die hyves waar je lid van kan worden breiden zich ook vet uit…heerlijk!!
Als mensen je niet als vriendje willen, wil dat toch helemaal niet zeggen dat je slecht bent? Misschien kennen ze je niet goed genoeg om je toe te willen voegen. Als ze dat doen heb je wel meer toegang tot foto’s en andere gegevens.
Ik heb daar zelf niet zo’n problemen mee, maar ik kan het me wel heel goed voorstellen.
heel veel mensen ken ik niet persoonlijk,zoals de mama’s hier op kok.
maar zo leer je ze toch kennen?
leek mij gewoon leuk.daarom
verder niets hoor…
@teigerinneke wrote:
wel jammer dat sommige mensen je niet als vriendje willen,alsof je zo slecht bent…
DAN NIET TOCH!! :naughty:
Misschien zijn ze gewoon nog niet op Hyves geweest en moeten ze je nog accepteren. Je krijgt toch geen bericht als ze je geweigerd hebben?
Heb sinds kort ook hyves echt leuk heb 2 buurmeisjes van vroeger na bijna 20 jaar niet meer gezien te hebben gevonden!![/list][/code]
Ik wil er oooooook bij!!!
Ja ik ben aan het hyven geslagen :mrgreen:
Heb ook oude klasgenootjes gevonden en van de korfbal waar ik op heb gezeten. Echt leuk dit.
ik ben nu ook echt op hyves bezig. Zie ik ineens dat mijn ex daar ook zit. Hij kan het toch niet zomaar lezen???
Anders kan ik nooit wat van Stein neerzetten
volgens mij kun je bij bepaalde gedeeltes aangeven dat het alleen gelezen kan worden door vrienden