`hyven` hier ook mensen? Kok Hyves!!

ik ook

allllllllemaal toegevoegd :smiley:

ja heb toestemming gevraagd. Gezelli!!

ikke ook toestemming gevraagd… :oops: :mrgreen:

ik ben er ook te vinden vanaf vandaag haha onder de naam diana0074 ik snap het nog niet helemaal dus wie het wil voeg me maar toe… :thumbup: :smiley:

wederom toegevoegd, wordt lekker druk dames, leuk!

ik snap er ook nog geen r*k van, maar dat komt vast wel

Hihihi :lol: … hier nog zo’n Hyves leek, maar je kunt me er vinden onder “Jasia” sinds kort en joepie… lid van KOK natuurlijk. Ik ga toch nog even puzzelen hoe het allemaal zit :think: :mrgreen: !

Ik heb me ook toegevoegd… Maar had toestemming nodig van barbra??

Help Help Help…

xxx Cher

ik wil oooohhooookk :mrgreen:

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :mrgreen:

Joehoe! Allemaal weer toegevoegd :-*

even off topic, mooie avatar heksje

groetjes jessica

Uhm, maar nou heb ik daar een profiel, wat foto’s, een blogje of 2, wat Hyves vrienden… en dan? Is dat het dan, of mis ik wat leuke Hyves dingen als Hyves amateur die ik over het hoofd zie :think: :lol: :mrgreen: ?!

ik word gek van die site

ligt er steeds maar af…

wel heb ik ineens de ''tante ‘’ van mijn nog ongeboren baby gevonden,de zus van rutger,ik voeg haar wel na de bevalling toe hihih… :twisted:

Hmm… ben ook nog het een en ander aan het uitvogelen met hyves :think: … net een weekje aangemeld… vind het tot nu toe best grappig… ben elke dag wel beetje aan het rondneuzen… er staan genoeg (vage) :stuck_out_tongue: bekenden op…

Heb ook ff toestemming bij KOK hyves gevraagd… :slight_smile: en lijkt me ook gezellig om met andere moedertjes of bijna-moedertjes te hyven…

Ha, ik heb me van de week aangemeld. Ik was eigenlijk wel nieuwsgierig wat het nou was. Zie het leuk er nog niet van, maar dat komt vast wel. :wink:

Ik heb wel toestemming gevraagd voor de kokforumhyve!

Ik heb me ook aangemeld…

Groetjes en tot hyves allemaal!

Viratine

Ja hier ook een echte Hyver, echt een superleuke site! Ik ben alleen helaas nog niet zoveel oude bekenden tegengekomen, meer vriendinnen van nu.

Nog een vraagje voor de bv Hyvers onder ons… kent iemand een bv Hyve forumpje of groepje héél toevallig :think: :wink: ?!