hyundai atos

Hoi hoi

Even een vraagje, mijn ouders hebben zoals de titel al zegt een hyuandai atos. Nu gaan ze twee keer per week oppassen. Maar mijn broer heeft sinds 6 maanden een kind, en ze wilde een keer weg met de maxicosi en toe pastte de gordel niet om de maxicosi. Iemand daar ervaring mee???

Ik wil namelijk wel als mijn ouders op gaan passen dat ze gewoon ergens heen kunnen met ons kind en veilig!

Ik hoor het graag van jullie, misschien dat jullie er zelf geen ervaring mee hebben maar iets van familie of kenissen gehoord hebben.

alvast bedankt

geraldin & Patrick

Volgens mij is dat meestal met de gordel op de achterbank. Dus je zou eens moeten vragen of ze de voorstoel hebben gedaan of de achterbank… je zou dan de gordel kunnen laten aanpassen, maar je hebt ook een isofix geloof ik dat het heet. Dat zit standaard op de bank en daar klik je de mc op vast. Heeft mijn collega ook gedaan. Een wat oudere auto en de gordel aanpassen was bijna net zo duur of duurder dan de isofix, die kost iets van EUR 100,-- (en als je die koopt kan je die ook gewoon in je eigen auto gebruiken…)