Hysterisch Ontroostbaar kind

Hellup, ik weet het niet meer :cry:

Mijn kleine meisje 1,5 is ziek geweest. Is aan het beter worden door de kuur die zij heeft gekregen. Alleen hellup ze is ontroostbaar als ze uit bed komt, nu na 2,5 uur slapen roept ze omdat ze wakker is. Vanaf moment dat ze uit bed is is ze hysterisch aan het gillen, huilen tot kokkens toe.

Rent achter me aan en hangt aan me been als ik der niet optil. Til ik der op blijft ze boos doen en is ontroostbaar. Laat ik der en ga ik even stofzuigen of iets anders doen blijft ze doorgaan. Ik ben echt wanhopig dit is niet mijn kind en ik wordt er gek van :cry:

kyano heeft dit ook weer een tijdje gedaan maar is nu gelukkig weer over

denk gewoon een sprongetje?

maar weet hoe vervelend het is en hoe machteloos je bent :roll:

He meis…ik heb helaas geen antwoord voor je…alleen een vette knuffel :hug:

Hysterisch huilen hoort volgens mij niet bij een sprongetje :think:

Kan het zijn dat ze toch ergens nog pijn heeft?

Hou je taai meid, gek wordt je er zeker van… :-*

ja volgens mij ook een sprongetje hoor

tygo heeft het ook een tijdje gehad… ohhhh het was gewoon hopeloos soms

krijsen, blehren… heb met hem op schoot gezeten tot ik zelf moest huilen

echt zo moe was ik…

het is gelukkig over gegaan maar mijn hemel wat een fase :zzz:

Ooh wat naar voor jullie allebeid :hug:

Kan inderdaad een fase zijn, maar omdat ze ziek is geweest vraag ik me af of ze niet toch ergens last van kan hebben? Pijn aan haar oortjes ofzo? Als je het niet vertrouwd zou ik het even laten checken denk ik :think:

sterkte :-*

Mmmh spronngetje kan huilerig wel, maar dit heb ik ook nooit bij me zoon meegemaakt :frowning: Ze slaapt ook veeel te veeel en kuur is al afgelopen ga wel bellen voor overleg ha, want ze ligt al vanaf 19 u op bed en slaapt nog steeds, ook heel vast ga veel bij der kijken en normaal slaapt ze extreem licht :frowning:

veertje… aukje is precies hetzelfde… zie gaat s;avonds 19.00 uur naar bed en slaapt (als je haar de kans geeft) smorgens om 11 uur nog en dan slaapt ze weer van 1 tot 4…

heb het al eens nagevraagd bij de ka. maar die zei dat het geen kwaad kon.

(maar geloofde niet dat een kind zolang kan slapen… maar dat terzijde)

aukje wordt ook hysterisch als ze moe wordt of honger heeft…

Femke daarintegen sliep ook veel minder (en nu nog steeds)

maar kan het niet zijn dat pom nog aan het bijkomen is van dat ze zo ziek is geweest?

Vandaag ook overleg met arts gehad en idd geloofde het ook niet, maar ze heeft het nodig blijkbaar. De kuur die ze kreeg was heel erg sterk en maar 3 dagen maar heeft nog 4 dagen zijn na werking op volle toure dus kan erbij horen… Hopen dan maar want ach ze ziet der sipjes uit :frowning:

:cry: :cry:

:hug: :hug: