Mijn meisje krijgt sinds 4 dagen na haar geboorte Nutrilon hypo allergeen. Dit omdat de borstvoeding niet lukte en dit er het meeste op zou lijken.
Nou zag ik dat de hypo allergeen voeding van albert hein eigen merk wel 5 euro goedkoper is. Heeft iemand hier ervaring mee?? Ik durf de stap niet zo goed te nemen, bang dat ze weer meer krampen krijgt…
Ik heb zelf geen ervaring met de voeding van Albert Heyn. Wij zijn ook begonnen met Nutrilon en al redelijk snel overgestapt op de Extra Care van het Kruidvat. Met overstappen heb je inderdaad kans op krampjes, je moet het heel geleidelijk opbouwen en vervangen. Maar je ontkomt er eigenlijk niet aan dat een kindje krampen krijgt en erop reageert.
ik heb zelf de hypoallergeen van de kruidvat gegeven en die beviel goed tot er toch koemelkallergie boven water kwam en we dus speciale voeding moesten geven.
ik zag van der week in de folder van etos en heb het net ook even na gezocht dat ze wel hypo allergeen voeding hebben weet trouwens niet of die van de ah ook zo mag heten.
verder zou ik zeggen neem het lijstje van de voeding die je nu hebt mee en vergelijk dit met voeding in de winkel heb ik toen die tijd ook gedaan heb de voeding van nutrilon met kruidvat hypo allergeen vergeleken en er zat weinig tot bijna geen verschil in al het enige wat het verschil was was voor mij de portomonee en laten we eerlijk zijn als het geen goede voedings zou zijn mag het zeker ook niet verkocht worden.
heb toen gegoogle na de voeding van kruidvat en kwam op een stukje van een kinderarts die onderzoek heeft gedaan na dat zn dochter was bevallen en deze voeding wou gebruiken de voeding was van zn goede keuze dat hij die voeding nu aan al zn patienten aanbeveeld dus ik zou zeggen kijk en vergelijk succes :thumbup:
Alle flesvoedingen zijn goedgekeurd hoor dus ook die an AH is goed.
Alleen zijn sommige wat bitterder vind ik, ik vind Nutrilon Ha bitter en Nestle Nan weer zoet.
Bij Jumbo is de hypoallergeen van Nutrilon wat goedkoper heb helaas geen ervaring met AH.