Hypoallergene flesvoeding vergoed door verzekering??

Mijn oudste was als baby bekend met een aangetoonde koemelkallergie. Om deze reden gebruik ik voor mijn jongste van 7 weken hypoallergene flesvoeding. Nu hoor ik in mijn omgeving dar dit waarschijnlijk met een doktersverklaring te declareren is bij de zorgverzekeraar. Kennen jullie dit? Ik heb al contact gehad met zowel de verzekering als de apotheek, maar zij blijven hierin onduidelijk: ik moet het dan maar indienen om erachter te komen :? . Beetje gedoe om dit allemaal in gang te zetten als het toch geen zin heeft, dus vandaar dat ik benieuwd ben of iemand hier meer van weet…

Volgens mij wordt de gewone hypoallegene voeding niet vergoed, alleen de hele speciale voeding die je bij de apotheek haalt, voor kinderen met zware allergie. Dat is ook een stuk duurder dan gewone hypoallergene voeding.

Waarom bel je niet gewoon je verzekering om het na te vragen.

Verder dus nooit… Draag ook geen make-up. Voor mijn gevoel is het ook niet nodig. Dan maar rimpels… Tot nu toe heb ik ze niet, en ach, als ze komen, hoort bij het ouder worden toch https://unlimoffers.com/upsize-creme-nederland/ :slight_smile: