Ik wil net zoals bij Tijn destijds, meteen starten met H.A. flesvoeding.
Bij Tijn heb ik destijds Nutrilon HA gebruikt (errrug duur), maar ik hoorde dat Kruidvat ook een HA voeding nr.1 heeft.
Wie gebruikt dit en hoe bevalt het?
klopt het dat dit Comfort heet???
Het heet Extra Care en ik heb ´m in huis om als de bus Nutrilon HA op is te geven aan Jenna.
Las her en der hiero goede verhalen en dat switchen ook prima gaat, dus ben zelf erg benieuwd. Verwacht dit weekend over te gaan, zal het je laten weten (en heb in al mijn enthousiasme 3 pakken gehaald, dus hoop dat het goed gaat :oops: ).
Hoe is het verder gegaan?
Wij gebruiken idd Extra Care van Kruidvat, en het gaat goed.
Sem groeit er goed van. Hij krijgt 6 a 7 x per dag 130 ml. maar dat drinkt ie eigenlijk nooit helemaal op. Meestal drinkt ie zo’n 100-110 ml per fles!
Volgende week naar het CB, en dan weten we of ie weer zo goed is gegroeid, zoals afgelopen week
Fijn!
Heb nu Kruitvat Zuigelingenmelk Standaard 1 in huis. Over ruim een week gaat ie over van volledige BV naar 1 fles per dag, om BV langzaam te afbouwen. Ik ben benieuwd of ik goede keus heb gemaakt icm Avent 260 ml fles.
Ik ben inmiddels weer over naar de Nutrilon…Jenna dronk haar flessen minder, en ik vond het stinken…Maar nu krijgt Jenna (na een poosje voorzichtig opbouwen) Nutrilon standaard en dat gaat goed.