Vanaf wanneer mag je een baby afdrogen met een gewone handdoek ipv een hydrofiele luier? :oops:
En Wanneer mag je bij de was gewone wasverzachter bij de was van de baby doen?
Ik droog onze jongste al tijdje af met een gewone handoek. Niks moet he, als jij het met een gewone handdoek wil doen dan mag dat hoor
Hier ook al gauw wasverzachter eigenlijk, is even uitproberen of hij/zij er geen uitslag van krijgt.
Ik vind die echt zoo fijn stap echt nog lang niet over op normale handdoeken.
Nu kun je goed bij alle plekken komen tussen de teentjes etc.
Ow en wasverzachter doe ik er ook al een tijdje bij, in begin kreeg ze er wel uitslag van nu gelukkig niet meer.
Ik gebruik ook nog steeds hydrofiele luiers, omdat ze zo lekker dun zijn en inderdaad goed op alle plekjes kan komen om het droog te maken.
Wasverzachter doe ik al heel lang bij de was.
ik gebruik vanaf 1 maand al gewonen handdoeken, en een hydrofiele luier voor de plooitjes en teentjes
ik gebruik ook nog de hydrofiele luiers… en om dezelfde reden als dat de anderen zeggen… kun je overal lekker goed bij… oortjes, vingertjes, teentjes
hier eigenlijk vrij snel afgedroogd met een gewone handdoek.
als jij dat nu zou willen doen gewoon doen hoor ik vond die hydrofiele op een gegeven moment gewoon te klein…
was verzachter heb ik eigenlijk meteen gebruikt merkte geen over gevoeligheid gewoon ff uitproberen desnoods begin je met alles behalve de rompers… mochten er op de beentjes geen plekjes komen dan kan je de rompers ook doen
Nog steeds hydrofiele handdoeken, omdat ze zo lekker dun zijn. Maar al vanaf heel jong als ik hem ergens anders in bad deed, bij mijn ouders ofzo, dan met een gewone handdoek.
De was bij alle was met wasverzachter doe ik eigenlijk altijd al. Hij heeft er nooit last van gehad (als dat wel zo was had ik het teruggedraaid).
van het bad naar der kamertje wikkel ik Ella in der groene rupsje badjas. dan is ze al half droog daarna droog ik haar na met een hydrofiel luier, ideaal. wasverzachter gebruiken wij eigenlijk nooit. ik doe de handdoeken gewoon in de droger, dan zijn ze ook zacht.
Ik gebruikte hydrofiel luiers als handdoekjes omdat ik het zonde vond om zo’n in vergelijking grote handdoek te gebruiken voor zo’n klein lichaampje. Uit energiebesparende redenen dus.
Als jij eerder wilt om een bepaalde reden en overal goed bijkomt, gewoon lekker overgaan op gewone handdoeken.
Wasverzachter gebruikte ik de eerste 3 maanden van Neutral, daarna op gewone overgegaan en blijven gebruiken toen er geen allergische reactie was.
als jayden uit bad komt gaat hij in een omslagdoek naar zijn kamer en dan droog ik hem grootste gedeelte met die omslagdoek af (zelfde als handdoek) maar gebruik die hydrofiele luiers voor de plooien enzo.
wasverzachter is hier vanaf dag 1 al gebruikt
wasverzachter altijd al gebruikt…
hydrofiel luiers liggen te niksen in de kast…
gebruik de omslagdoek of een handdoek voor het afdrogen…
Als Tes onder de douche weg komt bij papa, dan wikkel ik haarin een grote badhandoek en dan neem ik haar mee naar de woonkamer waar ik haar afdroog. Grotendeels heeft de handoek het water ge-absorbeerd maar verder droog ik haar af met een hydrofiel luier.
Ik gebruik de hydrofyle handdoeken nog steeds :oops: Vind ze heerlijk zacht en dun, je kan overal en bij een neemt genoeg water op…
Ik haal Elise altijd uit bad met een badcape, dan til ik haar op ( ivm uitglijden ) naar haar slaapkamer en daar droog ik eerst een gedeelte met de badcape en daarna de hydrofyle luier erbij… Straks zullen we ze nodig gaan hebben voor de baby maar denk dat ik in Elise haar kast ook gewoon wat luiers laat liggen hoor… wel handig!
groetjes,
Louise
Hier ook iemand die “zweert” bij de hydrofiele handdoeken.
Wessel word er nog steeds mee afgedroogt en Stijn nu natuurlijk ook.
Je kunt er mooi mee in alle plooitjes en ribbeltjes komen… :thumbup:
Wasverzachter ben ik blijven gebruiken, en geen reacties te zien op de huis van de jongens.
Hier iemand die al snel een baby ahnddoek pakte, omdat deze warmer zijn! Maar de hydrofiele altijd gebruikt voor de plooitjes, of na drogen!
En wasverzachter gebruik ik nu sinds een maand,
ik gebruik nu nog steeds de hydrofiel luiers om mee af te drogen… Neemt niet zoveel plek in bij de was…
En droogt makkelijk af…
Wasverzachter gebruik ik niet…
grts patricia
wasverwachter gebruik ik altijd al sinds ze is geboren,
hydrofieldoeken vindt ik erg handig omdat je daarmee beter tussen alle huidplooien komt… maar pak ook weleens een gewone handdoek…
gewoon doen wat jij denkt dat goed is… dan is het altijd goed… :lol: