huwelijkscadeau

Wij hebben vrijdag een bruiloft, maar we weten echt niks om te geven. Ze vragen geld, maar om alleen een envelop te geven vinden we ook niet leuk.



Hebben jullie een leuk idee voor een cadeau waar je ook makkelijk geld bij kan geven?



zelf zaten we aan een vogelhuisje te denken met geld erin. Maar weet niet of het leuk is :oops:

Ik heb op een bruiloft eens een spaarpotje gegeven met euro’s erin. Deed ik vroeger ook wel eens op verjaardagen, maar dan met ballonnen met dubbeltjes of zo :lol:



Dat vogelhuisje vind ik trouwens ook erg leuk :mrgreen:

erg leuk, zou wel even zeggen dat er nog wat inzit :lol:

je kan eigenlijk overal geld bij geven natuurlijk…

wij hebben toen bijvoorbeeld een fles champagne gekregen, en daar was mbv ijzerdraad een geldboompje van gemaakt.



een mooie plant met geld erin,



een spaarpot met geld erin



een bos bloemen en tussen de gewone bloemen zat geld als bloemen zeg maar



een leesboek (ik lees nogal graag) en tussen verschillende blz. zat geld erin



en zo kan ik eigenlijk nog wel even door gaan.



conclusie: je kan het geld overal in/mee geven, maar misschien is het leuk om er een cadeau bij te geven waar ze iets mee hebben

Ik heb morgen een trouwerij, ik heb geld gekocht voor de huwelijksreis.

Ze gaan namelijk 2 weken naar mexico :inlove:

wat een leuk idee met dat vogelhuisje :thumbup:



en ik zou het zeker zeggen,



mijn ex-man heeft een keer een envelop met geld in de openhaard gegooid !!

recht waar gevers bij waren, en die waren helemaal in :shock:

Leuk idee dat vogelhuisje :thumbup:

heel erg leuk idee



wat ook leuk is, is een klein boompje en daar het geld in hangen.



heb je een geld boom, en die kunnen ze ook poten in de tuin

@kiki1987 wrote:

Wij hebben vrijdag een bruiloft, maar we weten echt niks om te geven. Ze vragen geld, maar om alleen een envelop te geven vinden we ook niet leuk.



Hebben jullie een leuk idee voor een cadeau waar je ook makkelijk geld bij kan geven?



zelf zaten we aan een vogelhuisje te denken met geld erin. Maar weet niet of het leuk is :oops:
Ik vind hem helemaal leuk en zou het gewoon doen :thumbup:



Zoals iedereen al zegt kun je overal wel geld bij doen. Geldboompje vind ik persoonlijk niet zo origineel en als ze gelijk op huwelijksreis gaan dan zit je gelijk met wie geeft het water :wink: Zelfde geld voor bloemen.



Een balon met balonnen en geld erin (zie je ook wel vaker). Geldboeketje idd.

Vogelhuis is helemaal van deze tijd en de nestjes vliegen hier net uit :thumbup: Dubbel van deze tijd dus :wink:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Wij hadden afgelopen maand een bruiloft en wij hebben een boeketje mini cupcakes gegeven met hier tussenin geld verwerkt.



Een ander stel gaf een kaars met allemaal muntgeld erin. Geld komt dus vrij als je de kaars brandt. Vond ik ook wel grappig.



Dat vogelhuisje ziet er ook wel leuk uit.

ik ga over 3 weken trouwen en zou het ook leuk vinden als zulke dingen er tussen zitten :silenced:

ik heb wel eens een boom gekocht en daar allemaal geld in gehangen een aandenken aan hun geldboom.



of snoepjes op sate prikkers daar een boeket van maken en dan ook prikkers met geld er aan er tussen verwerkt.

Super leuk, zo’n vogelhuisje!

Wat is het uiteindelijk geworden?

@Zeemeermin wrote:

Dat vogelhuisje is hartstikke leuk!!



Wat ook geinig is… een kop en schotel op elkaar lijmen, geld ertussen en er een hamertje bij leveren. Mooi kaartje eraan met… scherven brengen geluk!




Leuk idee! Ga ik onthouden :smiley:

Het is het vogelhuisje geworden, maar bij de volgende bruiloft (in september) gaat het zeker het kopje met schotel worden :smiley:



Het ging alleen een beetje vreemd want we konden niet het cadeau geven, we moesten het gewoon op een tafel zetten en we hebben het bruidspaar de rest van de avond niet meer gesproken Dus hopelijk zijn ze er zelf achter gekomen dat er geld inzat

Dat vogelhuisje is hartstikke leuk!!



Wat ook geinig is… een kop en schotel op elkaar lijmen, geld ertussen en er een hamertje bij leveren. Mooi kaartje eraan met… scherven brengen geluk!