Hup holland hup...

…wordt het niet eens tijd dat dat uit de KOK banner gehaald wordt? :shifty: :shifty:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Ja zit wat in ja.

Maar goed dat we nog aan Nederland denken. :wink:

Steeds zie ik dat maar ik durfde geen topic te maken :lol:

je moet maar denken; de oranje kiddies kunnen ook wel wat aanmoediging gebruiken :lol:

Precies, want mijn oranje kiddie doet ook nog mee met de finale! :mrgreen:

Kijk daar is over nagedacht natuurlijk. Staan blijven dus. :thumbup:

Was het Ek al voorbij dan? ? :think:

Morgen toch?

En ik begreep van vriendlief dat Jong Oranje meedoet aan olympische spelen :mrgreen:

Oohhh kijk blijven staan dus.

@schoen wrote:

Morgen toch?

Psies dus blijft de banner gewoon staan tot maandag! :mrgreen:

@ruud wrote:

:eh:

Als je mij nu heeeeeeeeeeeeel lief vind verander je het even in hup SPANJE hup, anders mag je het weghalen…

Holland speelt niet meer mee hoor. Doe dan hup ek hup met je opmerking hierboven 8)

dussssssssssssssssss :hand:

:mrgreen:

We blijven gewoon ondanks de uitschakeling voor NL hoor…

(en een beetje voor Andalusia)

Goeie instelling Ruud. :dance:

@ruud wrote:

Ja, natuurlijk moet hij blijven staan!! Zullen we dan ook met zijn allen op de tribune gaan zitten in oranje kleding en lekker voor Nederland zijn, ondanks dat ze allang niet meer spelen!! :? :? :roll:

En beetje fan staat achter zijn club/land… In goede en slechte tijden. Hadden we de oranje verkiezing ook af moeten blazen dan?

Vreemde instelling hoor… :think:

Je hoort mij niet over de oranje verkiezing!!

En nu is ineens mijn instelling vreemd?? Hahahaha…ik denk dat ik niet de enige ben die geen oranje versieringen meer heeft.

Dat is mijn mening Joepie. :wink:

Als ik oranje versiering had hangen bleven die ook tot het eind van het EK hangen en niet tot na de laatste wedstrijd.

Moeten we ons nu opeens schamen omdat we verloren hebben dan? De eerste 3 wedstrijden hebben ze best aardig gevoetbald. Dus mogen ze best wat credits tot na het EK lijkt mij.

Bij ons in de buurt hangt nog een boel oranje spul hoor.

Je legt me allerlei woorden in de mond Ruud!! Mij hoor je niet zeggen dat we ons moeten schamen! Net zoals ik net niet zei dat we de oranje verkiezing moeten stoppen.

Ik ben het helemaal met je eens dat we trots kunnen zijn (nou ja, niet op de laatste wedstrijd).

Maar ik denk dat 80% van de versieringen en kreten weg zijn, nu zeg ik er wat van en dan heb ik ineens een rare instelling. Ik ga toch ook niet zeggen dat jij een rare instelling hebt, omdat jij je versieringen wel zou laten hangen! Wat je zelf zegt: Ieder zijn eigen mening!!

Mijn mening IS dus dat ik het een rare instelling vind Joepie!

En ik zeg nergens dat jij zegt dat de verkiezing moest stoppen ik vroeg het (retorisch). Ik zeg ook nergens dat jij zegt dat we ons moeten schamen IK vraag of we ons moeten schamen. :wink:

Het is een kwestie van goed lezen en je niet direct aangevallen voelen, wat overigens ook nergens voor nodig is. :-*