ik word zo gek van mezelf!
t een moment ben ik vrolijk en t andere een zielig hoopje jankende ellende…
k ben net naar de vk geweest , op de fiets met donny
kei zwaar en dan daar alleen een echo gehad en een gesprekje en weer terug gefietst.
terwijl christian de auto mee heeft en hier 3 straten verderop is werken.
dus ook de fiets had kunnen nemen zodat ik de auto kon meenemen…
dus nu ben k weer beland in een dipje,en word daar zo gek van!!
ben ik de enige die zo van t ene moment op t andere een totaal ander humeur heeft?
nee hoor je bent echt niet de enige, had je mij gister moeten zien kan echt helemaal niets hbben elke tegenslag is er een eveel op het moment…
hier nergens last
Nee hoor je bent echt niet de enigste, ik ben over het algemeen ook mega sjagge.
Verwacht elke keer dat de postbode scheidingspapieren komt brengen :mrgreen: , mijn man heeft wat te stellen met mij
je wilt niet weten hoe mijn ochtend tot nu toe is verlopen…
hopelijk morgen weer een :mrgreen: dagje
Meiden allemaal een hele dikke :hug: :hug: :hug: :hug: voor jullie allemaal. Het valt niet mee nee. Hou je taai
haha ja kan er hier ook over meepraten.
Ik wordt stapel idioot van mezelf, en wat betreft die scheidingspapieren?? Ik verwacht ze hier ook binnenkort
Knap uit mijn vel om het minste of geringste, mijn man heeft al een nacht op de bank doorgebracht door mijn gezeur.
En de grap is, dat ik ook nog altijd denk dat het niet aan mij ligt hahaha, het ligt alltttijd aan een ander haha NOT.
Hier ook een humeurtje dat omslaat als een blad aan een boom :o :lol:
Hier ook last van hoor Mijn humeur kan er snel om slaan hoor.
Mijn vriend zegt wel eens "je hebt goede en slechte zws hormonen en jij hebt de slechte uitgekozen :snooty: "
En ik ben er nog steeds van overtuigd dat het echt niet aan mij ligt :mrgreen:
@figaro wrote:
haha ja kan er hier ook over meepraten.
Ik wordt stapel idioot van mezelf, en wat betreft die scheidingspapieren?? Ik verwacht ze hier ook binnenkort
Knap uit mijn vel om het minste of geringste, mijn man heeft al een nacht op de bank doorgebracht door mijn gezeur.
En de grap is, dat ik ook nog altijd denk dat het niet aan mij ligt hahaha, het ligt alltttijd aan een ander haha NOT.
komt me totaal niet bekend voor :liar: :liar: :liar: haha die van mij word af en toe knetter van me en zal dan ook heel blij zijn als het januari is kind eruit mama weer normaal :roll: :roll: :lol:
O zo herkenbaar! Sinds vorige week werk ik wat minder en dat helpt wel hoor en af en toe gaat Amélie even logeren bij één van onze ouders, even rust…
Het was bij mij zelfs zo dat mijn man zei toen ik eerst een negatieve test had: dat klopt niet, want ik merk het aan je, doe maar weer een test