Ik heb net ergens per ongeluk op gedrukt, ik ook met mn lange nagels! :wall: En nu heb ik, als ik een nieuwe pagina open, aan de bovenzijde en onderzijde geen vakjes meer.
Je weet wel; boven waar je het adres kan tiepen enzo, als ik met mijn muis daar naartoe ga schiet ineens die balk weer terug naar beneden dus kan ik wel op het kruisje drukken, maar beneden waar normaal die vakjes staan van KOK, MSN gesprekken en dergelijke, die is weg!
Weet iemand dit wat ik moet doen nu?
Alleen bij deze site is ie normaal omdat ik deze dus al had openstaan maar bij het lezen van mn post heb ik dus weer iets gedaan :think:
Ik heb al bij de instellingen gekeken bovenin maar daar staat dat de werkbalk vergrendeld is, dus dan zou hij al moeten blijven staan maar das dus niet zo…
Ik heb Windows XP Home edition.
F11 indrukken dacht ik
ja klopt dat dacht ik ook
Nee helaas, ik heb alle F-jes al gehad :oops:
:think:
De bovenkant heb ik al terug!!!
Nu die onderkant nog…
:think:
Als ik hier op Kok zit zie ik nu dus de vakjes onderin:
KOK, @home startpagina en een gespreksvenster
Maar als ik dus naar het vakje van Athome ga zie ik onderinj niets meer.
Echtttt vaag!
raar f11 moet toch het beeld weer op normale groote maken… :think:
zie je wel een kruisje rechts boven in?
ff de pagina vernieuwen???
Zo zie ik het dus…
Bovenaan is alles weer perfect maar daar onderin zie ik geen balkjes als iemand mij bijv. roept op msn en als ik een ander venster open heb.
Deze print heb ik toch gemaakt terwijl ik Kok ook open heb! :think:
Dit is dus dan mijn hele scherm!
Even een snelle copy - paste:
In de meeste windows-systemen is onderaan het scherm de windows startbalk zichtbaar. Sommige toepassingen hebben daar last van, omdat bijv. de OK-knop achter deze startbalk wegvalt. U kunt deze startbalk verplaatsen of verbergen. Ga met uw muis op de balk staan en geef een rechter muisklik. Klik vervolgens met links op Eigenschappen. Kies vervolgens de instellingen die u wenst. Handig is de combinatie ´Taakbalk automatisch verbergen´ samen met ´Taakbalk altijd op voorgrond´. Ook de instelling ´Werkbalk snelstarten weergeven´ is een aanrader!
Als ik dus dan op die Athome site sta, zie ik niet eens mn groene startknop dus valt er weinig rechts te klikken voor mij.
Ik heb overigens wel op deze stand de startknopinstellingen nagekeken en daar staat alles juist ingesteld.
Ik ga nu de pc es opniew opstarten, misschien dat dat wil helpen. :think:
Helaas… dat werkt ook niet.
Ik vind het erg vervelend, geen balkjes te kunnen zien! :think:
Echt heel vaag, daarstraks moest ik dus op F11 drukken en toen gebeurde er niets en nu doe hik het nog eens en alles is weer goed… :think: Snap er helemaal geen snars van! :eh:
Opgelost* :mrgreen:
rare kuren van de pc… :mrgreen: