hulp nodig bij traktaties maken voor peuters

hai meiden

1x in de week ben ik vrijwilligster op een peuterspeelzaal waar 9 peuters op zitten…

nu ben ik aankomende vrijdag jarig en wil maandag dan gaan trakteren,maar aangezien ik zelf nog geen kindje heb en nog niet veel sjoege heb van traktaties maken vraag ik jullie even om hulp.

hebben jullie enig idee wat ik kan maken of op kan trakteren?

ik moet er wel bij zeggen dat ik totaal geen crea bea ben :mrgreen:

maak je muffins

servet er om heen en dicht knopen met dropveter

kijk anders eens op van harte punt ennel

hihi ja dat moet te doen zijn ja …zelfs voor moi :thumbup: thankss…

maar meer tips zijn natuurlijk van harte welkom :smiley:

Van karton varkenskoppies knippen en een danootje als neus erdoorheen steken…

@preggie wrote:

Van karton varkenskoppies knippen en een danootje als neus erdoorheen steken…

Is ook erg leuk, die heeft mijn dochter getrakteerd toen ze één jaar werd.

Ik heb voor Lucas bellenblaas gekocht (29ct per stuk) en daar een zakje met smoeltjes (koekjes) aan vast gemaakt met dubbelzijdige tape. Een sliertje en een kaartje eraan en klaar was ik.

Een halve piepschuim-bal kopen, papiertje eromheen (ziet het er iets leuker uit) of een meloen door midden snijden en dan inpakken met zilverfolie, en dan saté stokjes maken. Eerst een spekje, dan een soesje, dan nog een spekje er aan rijgen (eerst de stokjes even laten weken in water, dan rijg je het spekje er mooier) en dan op de bol prikken!

hihi nou ik heb keuze genoeg zie ik…stop maar hoor…een van deze gaat het worden en als ik het klaar heb dan zal ik er een foto van maken dat de kindjes heerlijk aan het smullen zijn…

bedankt weer meiden…jullie zijn toppertjes allemaal :thumbup: :-* :mrgreen:

hihi…

eerste verjaardag heeft Wessel op boekjes van Dikkie dik getrakteerd… lekker gezond… en gewoon in leuk folie ingepakt…

errug leuk en gemakkelijk… en geen geknoei!

ik heb de tractatie van Maud’s 2e verjaardag al in mijn hoofd. Ik heb hele kleine bakvormpjes gekocht en nu ga ik een doosje rozijntjes beplakken alsof het cakemeel is… leek me zo grappig!