Hulp gezocht voor een vriendin.

Hallo lieve allemaal. Ik heb een vraagje of er mensen zijn die mij en een vriendin van mij willen helpen. Mijn vriendin is een alleenstaande moeder met weinig geld. Ze krijgt binnen kort der eigen huisje. Voor het huisje zoekt ze nog wat spullen voor de inrichting. o.a

• koel/vries combi
  • voor haar dochtertje zoekt ze ook een kleding kast met planken (een klein gedeelte hang mag)
  • Ook voor haarzelf een kledingkast met planken (een klein gedeelte hang mag)
  • Een salon tafel, liefst in een lichte kleur zoals licht eiken of beuken
  • Een dressoir of een andere kast voor in de huiskamer voor oa speelgoed en papieren in op te bergen.
  • Ook kleding voor haar dochtertje is welkom (heeft momenteel maatje 98)

Ik hoop dat iemand ons helpen kan (en dat dit wel hier gepost mag worden)

Als je wat hebt stuur dan maar ff een PBtje

Met vriendelijke groeten Deeske en vriendin.

Zoek eens op hyves naar verzamelpunt tilburg! :-*

Ik heb een glazen tafel die gratis opgehaald mag worden.

Wij wonen zo’n 15 minuutjes van de Efteling :wink:

Ik woon te ver af, had ook een salontafel gehad en ms andere spulletjes voor een huisje inrichting,

succes en sterkte voor haar gewenst.

we hebben misschien een vaatwasse…als ze die wil… en onze koelkast met vries hebben we ook wel maar die komt niet eerder vrij dan dat wij een losse vrieskist hebben… en weet neit hoe snel ze iets nodig heeft

we hebben misschien een vaatwasse…als ze die wil… en onze koelkast met vries hebben we ook wel maar die komt niet eerder vrij dan dat wij een losse vrieskist hebben… en weet neit hoe snel ze iets nodig heeft

========

Ze krijgt zo het er nu naar uit ziet pas 19 juli de sleutel van der huisje

Ik woon te ver af, had ook een salontafel gehad en ms andere spulletjes voor een huisje inrichting,

succes en sterkte voor haar gewenst.

=======

Waar woon je dan want ze is wel bereid om het eea op te halen (maar natuurlijk niet als het in bij voorbeeld friesland is.)

Trouwens wil graag iedereen bedanken die gereageerd heeft… ben blij dat er mensen zijn die andere mensen graag een handje willen helpen.

Wij hebben niks ter aanbieding, maar is er niet zoiets als ‘’ Flessepost’’ wij hebben zo een site met allemaal dingen uit omgeving van Den helder (eo) en daar staan vaak advertentie’s op tot gratis aan toe, bestaat dat daar niet?

@Sweet-Love wrote:

Wij hebben niks ter aanbieding, maar is er niet zoiets als ‘’ Flessepost’’ wij hebben zo een site met allemaal dingen uit omgeving van Den helder (eo) en daar staan vaak advertentie’s op tot gratis aan toe, bestaat dat daar niet?

Dat zou ik eens gaan uit zoeken ik ken het niet persoonlijk…

Heb zelf helaas niks aan te bieden.

Maar kijk ook es op marktplaats, hebben wij toen voor mij zusje bijna alles van de inrichting en babyuitzet vandaan. Veel gratis en echt goede spullen (mits je goed zoekt)

Succes ermee!