Hallo lieve allemaal. Ik heb een vraagje of er mensen zijn die mij en een vriendin van mij willen helpen. Mijn vriendin is een alleenstaande moeder met weinig geld. Ze krijgt binnen kort der eigen huisje. Voor het huisje zoekt ze nog wat spullen voor de inrichting. o.a
koel/vries combi
voor haar dochtertje zoekt ze ook een kleding kast met planken (een klein gedeelte hang mag)
Ook voor haarzelf een kledingkast met planken (een klein gedeelte hang mag)
Een salon tafel, liefst in een lichte kleur zoals licht eiken of beuken
Een dressoir of een andere kast voor in de huiskamer voor oa speelgoed en papieren in op te bergen.
Ook kleding voor haar dochtertje is welkom (heeft momenteel maatje 98)
Ik hoop dat iemand ons helpen kan (en dat dit wel hier gepost mag worden)
we hebben misschien een vaatwasse…als ze die wil… en onze koelkast met vries hebben we ook wel maar die komt niet eerder vrij dan dat wij een losse vrieskist hebben… en weet neit hoe snel ze iets nodig heeft
we hebben misschien een vaatwasse…als ze die wil… en onze koelkast met vries hebben we ook wel maar die komt niet eerder vrij dan dat wij een losse vrieskist hebben… en weet neit hoe snel ze iets nodig heeft
========
Ze krijgt zo het er nu naar uit ziet pas 19 juli de sleutel van der huisje
Wij hebben niks ter aanbieding, maar is er niet zoiets als ‘’ Flessepost’’ wij hebben zo een site met allemaal dingen uit omgeving van Den helder (eo) en daar staan vaak advertentie’s op tot gratis aan toe, bestaat dat daar niet?
Wij hebben niks ter aanbieding, maar is er niet zoiets als ‘’ Flessepost’’ wij hebben zo een site met allemaal dingen uit omgeving van Den helder (eo) en daar staan vaak advertentie’s op tot gratis aan toe, bestaat dat daar niet?
Dat zou ik eens gaan uit zoeken ik ken het niet persoonlijk…
Maar kijk ook es op marktplaats, hebben wij toen voor mij zusje bijna alles van de inrichting en babyuitzet vandaan. Veel gratis en echt goede spullen (mits je goed zoekt)
Succes ermee!
X
Ikenmama maakt gebruik van cookies
Om je bezoek zo optimaal mogelijk te laten verlopen maken wij gebruik van cookies. Wat wij bijvoorbeeld voor je doen:
✓ Inloggegevens voor Ikenmama voor invullen
✓ Personaliseren van content en advertenties
✓ Onderzoek naar de gebruiksvriendelijkheid v/d website
Cookies en privacy
Natuurlijk zorgen wij goed voor je privacy. De gegevens die Ikenmama op basis van de geplaatste cookies verwerkt, vallen onder onze Privacyverklaring.
Stel je cookies zelf in
Bedankt!
Je kunt ervoor kiezen om van minder cookies gebruik te maken: