Hulp gezocht: maxi cosi Cabrio(Fix)

Ik heb net de bekleding van de Maxi Cosi eraf gehaald en nu heb ik allerlei dingen los zitten trekken, maar nu weet ik niet meer hoe het vast moet .



Kan er iemand een foto maken van dat ding wat tussen de beentjes zit en die banden? Aan de onderkant heb je dan nog die lus waarmee je de schoudergordels kunt verstellen en er zit ok nog iets wat je om moet zetten, zodra ze 5 kilo zijn. Ook daar weet ik niet meer hoe dat vast zit.



Je helpt me er enorm mee!!

Moet je iets omzetten zodra ze 5 kilo zijn? :oops:



Wat voor foto’s zoek je precies? Want op internet kun je bv. onderstaande foto’s ook vinden.



Ik zoek dus een foto van onder de bekleding hoe de grijze banden vastzitten.

Ik zal zo wel een foto maken van hoe het nu is…

Ik heb ook nooit iets omgezet bij 5 kilo hoor, en heb dezelfde :roll:

heb foto gemaakt…komt eraan!

Is dit voldoende?













Bedankt Marjolein, dan heb ik die lus volgens mij wel goed alleen moet de bekleding er dan nog doorheen, maar die hangt nu te drogen.



Op 1 van mijn foto’s zie je het stickertje naast dat ding, waar het staat dat je dat om moet zetten volgens mij.

idd volgens mij heb je hem goed zo (Y)



En ikz al eens kijken zo of ik ook zo’n stickertje heb…

Ik denk dat ik het probleem heb opgelost, wij hebben een MC Cabrio en geen fix. Op de site van MC staat alleen de gebruiksaanwijzing van de fix, want die zonder wordt niet meer verkocht schijnbaar.

Ik heb even gegoogled op de juiste gebruiksaanwijzing en daar vond ik het volgende:











Hiermee moet ik het wel kunnen denk ik, bedankt voor jullie hulp!

goed zo!



Heb hier ook geen sticker…

Dat is dus voor de mc waar niet zo’n zithoekverkleiner kussen in zat denk ik. Wij hadden nog zo’n kussen erin dus zal ik wel niks om hoeven zetten denk ik :think: ze zit er ook heel diep in dus kan me niet voorstellen dat er nog iets omlaag moet.

Haha nu moet ik de mijne ook wassen.

Ik heb de bekleding er eindelijk af…weet iemand ook of je het ding wat tussen de beentjes zit waar je de schoudergordels in klikt…of die er ook af kan?

Mevrouw had hier gister een poep ongeluk en alles is nu geel :sick:

Ik heb een maxi-cosi PrioriFix SPS de schoudergordels van het stoeltje staan in de laagste stand (van 3) ik wil ze graag 1 standje omhoog zetten maar weet niet hoe ik het uiteinde van de gorden (met de kunststof “slotjes”) door de kunststof sleuven moet steken. wie heeft een gebruiksaanwijzing?