hulp gezocht: hoe voorkom ik irritante reclame op internet

Ik weet niet of het in dit topic thuishoort…



De laatste tijd als ik op internet zit krijg ik steeds van die irritantie pop-up reclames.

Ik heb er niet zo heel veel verstand van maar ik dacht dat ik een pop-upblocker had maar misschien niet aangezien de pop-ups.



Wat kan ik doen om dit tegen te gaan, iemand tips??

Ik zal het vanavond mijn man eens vragen…Ik heb er een programma voor…Ik krijg alleen de popups die ik wil…Zoals pb-popups… :wink:

Gewoon pop ups blokkeren toch??? Heb ik hier een knop voor…krijg ook nooit popups tenzij ik toestemming geef!

In ie7 en google toolbar zit een pop up blocker, er zijn ook speciale add blockers.



Is altijd beetje kip ei geneuzel. Want als iedereen alle reclame zou negeren krijg je dus het probleem dat er geen budgetten meer zijn bij de websites die je bezoekt…

Wij hadden t laatst ook heel erg. Bleken 2 programmaatjes in de comp te zitten, die we hebben verwijderd (via configuratiescherm --> software)



Ik weet even niet meer hoe ze heten, maar wij hadden toen gegoolged op reclame pop-up ofzo, kwamen we op forums terecht met tips

Ik was slim :mrgreen:

ik heb de link bewaard. Je kunt checken of 1 van deze programma’s in je comp staan… Bij ons is nu alles oké.



suc6



http://www.vragenforum.nl/bv2.php?article=36

hmmmm, heb van alles verwijderd en gedaan maar het is helaas nog niet gelukt.



Af en toe wat reclame vind ik niet erg maar het is nu wel heel irritant…



Nog iemand met tips?

in je internet opties. Menu extra-> pop-up instellingen ksan je het intellen. Althans bij mij wel.



Kus celes

Heb ik ook nagekeken en staat allemaal ingeschakeld :?.



Zoek me rot via google en nu kom ik iets over Hijackthis tegen.

Iemand enig idee hoe dit werk?