Hulp gevraagd! Wanneer zwanger na stoppen met de pil?

voor dave hebben we in dec de pil weggegooid en met een cyclus van 38 dagen had ik op moederdag een dikke + ( mei)

en deze keer… slikte ik al denk een half jaar geen pil meer…maar op de maand dat we de condooms de deur uit gooide gelijk zwanger…

dus ja zeg het maar… :mrgreen:

Ik heb 1e ronde gedaan maar eigenlijk was het de tweede. Moest eerst afwachten hoe mijn cyclus zou zijn. Toen we dat dus eenmaal wisten was het gelijk raak. Dus een beetje 1e ronde maar ook 2e ronde :wink:

6 maanden na het stoppen met de pil zwanger van m’n dochtertje…

Daarna nooit meer de pil geslikt… maar nu al bijna 2 jaar bezig voor een 2e kindje.

Ik hoop echt dat je man nu overtuigd is, want zijn stelling is volgens mij nergens op gebaseerd. (al KAN het natuurlijk wel, maar zoals velen hier al zeggen is de kans klein).

De eerste keer ben ik nog een keer ongi geweest…de 2e keer helemaal niet meer…gelijk raak…daarna heb ik een spiraal laten plaatsen…

Ik was 3 maanden nadat ik gestopt was met de pil zwanger geraakt.

Ik heb wel een keer ovulatietesten gebruikt omdat ik iedere keer in het midden van de maand last van mijn buik had, dat bleek dus mijn eisprong te zijn :lol: :lol: :lol:

1e keer door de pil heen, 2e keer eerste ronde, 3e keer ook eerste ronde

1e ronde na het stoppen met de pil

Straks gaat hubby toch nog gelijk krijgen, als ik zie hoeveel er toch nog redelijk snel zwanger zijn geraakt :think: :lol:

Gewoon tegen hubbie zeggen dat het wel een paar maanden kan duren :wink: :mrgreen:

:lol: Dat zeg ik al maanden :shifty: Maar ga gewoon nog even wat harder mijn best doen :lol:

Zeg maar dat je hebt afgesproken om in december/januari te gaan stoppen :mrgreen:

En beloofd is beloofd :wink: :mrgreen:

:mrgreen: Hahaha, ja dat ben ik hard aan het roepen . (Toevallig gisteravond nog) Maar krijg dan te horen, ik beloof niets :wall:

Denk dat ik the secret maar eens moet toepassen :angel:

Welke secret?

Ken je dat niet? Het heet ook echt “The Secret”.

Stop het wel even in een spoiler waar het over gaat.

The Secret helpt je bereiken wat je zelf voor onmogelijk houdt: geluk, succes, gezondheid, geld, relaties.

Wat is The Secret?

Waarom staat het overal op nummer 1?

Wat is het geheim van The Secret?

Wat kan het betekenen voor jou?

Verwijzingen naar een groot Geheim zijn aangetroffen in mondelinge overleveringen en in religieuze en filosofische geschriften van alle tijden. Slechts weinigen begrepen de betekenis ervan, maar hielden hun kennis voor zichzelf. Nu niet meer…

The Secret openbaart alle facetten van het geheim, dat het leven transformeerde van iedereen die er ooit mee in aanraking kwam… Plato, Beethoven, Shakespeare, Einstein. Leer het geheim kennen, bereik het onmogelijke…

Al weken de nummer 1 op Book Sense, Barnes & Noble.com, The New York Times, Northern California Independent Booksellers Ass., Los Angeles Times, USA Today en SF Gate. En ook in Canada, Groot-Brittannië en Australië nummer één op bijna alle bestsellerlijsten. Oprah Winfrey wijdde er twee volledige tv-shows aan, waarvan de eerste al in Nederland is uitgezonden op 15 maart.

Ik geloof niet alles wat er in staat maar geloof wel zeker dat als je positief denkt dat je dan ook het positieve aantrekt :oops:

Oke! dus positief denken :mrgreen: en we zullen zien of het werkt :lol: :lol: :lol:

@bigsby wrote:

Oke! dus positief denken :mrgreen: en we zullen zien of het werkt :lol: :lol: :lol:

Nee, we moeten hopen dat het werkt :wink: :lol: :mrgreen: :lol:

Wij hebben er best lang over gedaan.

In januari 2007 gestopt met de pil en in maart 2007 zijn we er echt voor gegaan.

Begin juni 2008 ben ik zwanger geraakt. Wel direct dubbelop!

@HJ1977 wrote:

Wij hebben er best lang over gedaan.

In januari 2007 gestopt met de pil en in maart 2007 zijn we er echt voor gegaan.

Begin juni 2008 ben ik zwanger geraakt. Wel direct dubbelop!

Jij doet het in een keer goed :mrgreen:

Hier na 2 maanden, maar gebruikte geen pil maar een mirena.

Omdat het vorige x zo snel is gegaan, wil mijn man me ook niet horen als ik zeg dat het bij een volgende wel eens veel langer zou kunnen duren!

Dus, ik mag nog niet :mrgreen: