Hallo allemaal,
Mijn zoon is bijna 3 jaar en hij krijgt een zusje. Dat betekent dat hij zijn kamer moet opgeven…
Nu krijgt hij er een kleinere kamer voor terug. Alle muren zijn intussen wit geschilderd maar er is 1 muur waar nog wat mee moet gebeuren. Deze is wat bobbelig en niet mooi egaal dus moet behangen worden.
Nou is hij gek van Cars dus zat ik er eerst aan et denken om met fotobehang een mooie grote cars muur te maken. Helaas komt dat op zo`n 250 euro neer en dat vind ik een beetje overdreven…
Maar wat nu??? Een cars behangrandje vind ik ook niet zo leuk…
Heeft er iemand ideeen??? Misshcien zelfs foto voorbeelden van leuke kamers??
(hoeft natuurlijk niet per se iets met cars te maken te hebben…)
Groetjes,
jolanda
misschien zelf tekening van Cars in het groot natekenen op de muur en dan schilderen? :think:
Heb even een vraagje hoor,maar waarom krijgt hij een kleinere kamer?
Mariano gaan net andersom naar een wat grotere kamer omdat hij straks ook de behoeft krijgt om op zijn eigen kamertje te spelen( werd mij vertelt voor een vriendin met een zoon van 5).
Ik heb van de week 1 kant van zijn muur zee blauw geverft en aan de andere kant komen gewoon boekenplankjes en zijn speelgoed.
Anders doe je gewoon leuke gordijnen ofzo en muurstickers die heb je ook wel van cars volgens mij zo rond de 30 euro.
Esmie
Hoi Esmie!!
Jessie heeft nu de grootste kamer, die gaan wij inpikken zodat we samen met de baby op de kamer kunnen liggen. Dus Jessie krijgt wel een kleinere kamer maar wel een plekje voor hem zelf.
Ik denk dat ik er een blauwe muur van maak en op de witte muur allemaal cars stickers ga plakken. Ik laat wel een foto zien bij de feb. mama`s als het klaar is.
Ooh ok ik snap hem :mrgreen: en ik zal die van mariano ook wel ff showen als die klaar is.Hij gaat dit weekend over :dance:
Ze verkopen nu bij de Xenos canvas schilderijtjes van Cars. Misschien leuk om een paar vierkanten op de muur te maken en daar zo’n schilderij in te hangen :think:
Groetjes Anne
@niek08 wrote:
Ze verkopen nu bij de Xenos canvas schilderijtjes van Cars. Misschien leuk om een paar vierkanten op de muur te maken en daar zo’n schilderij in te hangen :think:
Groetjes Anne
dat was precies mijn idee… als niet alles van Cars wat in de aanbieding is binnen een dag weg is… :evil:
Ik zou kiezen voor een wat neutrale kamer… qua behang etc… En dan met accessoires een thema invoeren…
Met een Cars dekbedovertrek kom je al een heel eind hoor…
En dan b.v. inderdaad die schilderijtjes… Een schoolbord met daarop tekeningen van Cars…
Een Cars-pyama… uiteraard…
En als Cars dan “uit” is… Gewoon lekker alles in Spiderman of zo…
ik heb onlangs daan zijn kamer opge-cars-t… met wat stickers, een vloermatje van cars een cars dekbed(vermaakt op peuterformaat) en wat cars kussentjes is meneer in de 7e hemel…
hier ook met accesoires van cars de boel opgevrolijkt…
Ik weet niet of het nog belangrijk is maar ik zal het kamertje van mijn zoontje even mailen.
Dit zijn oude porsche kleuren waar ze in de jaren 70 meer raceden.
24 is de dag waarop hij is geboren.
Groetjes Sigrid Mem van Luna*&Sterre en Luca
Hi,
Hier ook een Cars kamer… willen kleine jongetjes nog wel wat anders :think: :lol: . Lastig dat de muur niet zo mooi is. Wij hebben vlisobehang om de muur (de gladde versie) en die geverfd. De basis is dus rustig en met posters van Cars het kamertje verder aangekleed. Er moeten nog gordijnen komen en een radiatorombouw, maar de basis is klaar.
@Sigrid wrote:
Ik weet niet of het nog belangrijk is maar ik zal het kamertje van mijn zoontje even mailen.
Dit zijn oude porsche kleuren waar ze in de jaren 70 meer raceden.
24 is de dag waarop hij is geboren.
Groetjes Sigrid Mem van Luna*&Sterre en Luca
wow das ook mooi :thumbup:
ik herkende het meteen ( autoliefhebbers in huis…)
Nou, laten wij ook met een Carskamer bezig zijn :mrgreen: . Nicky is bijna 3 en krijgt een brusje over zo’n 20 weken. We hebben nu 1 muur rood geverfd en tegenover die muur komen de rode gordijnen. De rest kleden we aan met accesoires zoals grote posters van Cars (ingelijst) en opbergdozen enz. Z’n bedje en kast blijven wit (want Cars is helaas niet voor altijd). Zondag is zijn verjaardag en krijgt hij e.e.a. van Cars voor z’n kamer. Zal dan ook foto’s maken.
Maar ik zie hier ook superleuke ideeen zeg!
Ik lees ook ff mee voor de ideeen, want binnenkort gaan we de kamer van Tim ook veranderen in een stoere kamer.
Ik vind
een mooi bed zeg…waar kom ie vandaan?
Het is een bopita bedje… ik heb hem van mp vandaan. Tis ff zoeken, maar door vaak en lang op mp te struinen kun je heel leuke dingen vinden voor weinig… Deze was 25 euro inclusief matras…
eh, ik wilde mijn kamertje showen voor julian (bijna 4 al weer)… die heeft een vrij neutrale kamer… met een zeethema…
haha, hij mag van mij een carsonderbroek… maar daar blijft het dan ook bij, en autootjes om te spelen…
ja, ons hele huis is zeg maar een beetje landelijk, brocante ingericht. En omdat die kleintjes zo onderhevig zijn aan smaken, wil ik het liefste de basis neutraal houden, zodat je niet al die dure dingen zoals behang, of gordijnen hoeft te wisselen.
maar die van die porshe kleuren is ook erg gaaf!!!
Over twee jaar als hij naar zolder gaat, wil ik ook wel een stoere kamer voor m… hij gaat dan naar zolder. Den wilde wel van steigerhout een soort boomhut boven zijn bed bouwen… nisjes maken en zo… En voor dochterlief een brocantekamer (wel met leuke kitscherige kinderdingetjes)… zag ergens een grove houten tafeltje, met van die verschillende kleurtjes houten stoeltjes er om heen…
dus eh… jullie lezen al… sticker een eind weg in jullie kamertjes, haha… maar niet in die van mij