Hulp bij opzetten website

Hallo,

Ik heb een domein aangevraagd en al in mijn beschikking alleen…

Ik kan er niet mee omgaan!!!

Ik weet niet hoe ik dus mijn psp lesjes erop krijg?

Ik heb me al aangemeld bij een yahoo groep maar daar kan ik geen wijs uit, weet iemand een makkelijkere manier hoe ik mijn eigen site kan bouwen?

ik heb mijn site via frontpage gemaakt

kijk maar ff onder mijn www knop dan kan je zien wat je er onderandere allemaal mee kan

met een ftp programma?

sommigen zijn gratis te downloaden en sommige providers hebben ook een service dat je via hun een site kan opbouwen met kant en klare templates…

en anders met frontpage via dat programma kan je het ook uploaden naar de server van je provider…

@Heleen wrote:

met een ftp programma?

sommigen zijn gratis te downloaden en sommige providers hebben ook een service dat je via hun een site kan opbouwen met kant en klare templates…

een ftp-programma zorgt er doorgaans enkel voor dat je bestanden op het www terecht komen, niet dat je site gebouwd wordt.

ik heb het zelf op de retromanier geleerd: gewoon keihard alle html-codes leren en maar typen en typen. Er zijn een hoop html-cursussen te vinden op inet. Maar het schijnt dat de meesten er de lol neit van in zien 8) Dussu, op datzelfde internet vind je ook ontzettend veel website-builders-programma's. zo simpel dat een kind de was kan doen. en vaak zijn ze gewoon gratis te downloaden. Ik zou zeggen: google eens een rondje en een wereld gaat voor je open!

Dat ftp heb ik gedownload alleen kan er geen wijs uit…

Vrees dat ik weer iets stoms heb gedaan, waar ik dus nu aan vast zit.