Hulp bij een beslissing verjaardagscadeau!

We hebben voor onze bijna kleuter het Ikea keukentje gekocht en zijn nu heel erg aan het twijfelen of we hem vanavond nog in elkaar moeten zetten en dus ‘kant en klaar’ geven of pakken we de doos in en zetten we het morgen samen in elkaar…



Het lijkt ons leuk dat ze meteen ziet wat ze krijgt en er mee aan de gang kan, maar aan de andere kant is het misschien ook wel erg leuk dat ze meehelpt het ding in elkaar te zetten. Alleen pakt ze dan een doos uit met een mini plaatje van het keukentje en ziet dan niet meteen wat het is waarschijnlijk :?



Beide opties hebben voor- en nadelen en we komen er niet aan uit :roll:



Help!!!

Ik zou hem alvast in elkaar zetten met een doek of laken er overheen.

Ik ook!

Als ze iets groter zijn, zes ofzo, kunnen ze wat meer geduld opbrengen voor ze met het nieuwe speelgoed kunnen spelen, maar ik denk dat een vierjarige gewoon meteen graag wil kunnen spelen!



Leuk hoor een keukentje!

in elkaar zetten!

Zoals gezegd… die leeftijd wil gewoon lekker direct spelen :thumbup:

Het is niet zoals bij lego dat een groot deel van het plezier gehaald wordt uit het bouwen :wink: Ik heb zelf een keukentje gemaakt toen onze oudste 3 werd en dat ingepakt in de kamer gezet.



Alleen die ogen al dat grote pak :inlove:

Hij kon er toen direct mee spelen en heeft dat ook bijna de hele dag gedaan. Ook de 2e van toen 1,5 ging direct met alles mee doen (lees in de weg lopen :lol: ),

Ik zou het inelkaar zetten en inpakken. Toch super zo’n reusachtig cadeau waar je meteen mee kunt spelen? :inlove:

Onze meid krijgt het keukentje waarschijnlijk voor haar derde verjaardag!

Dank voor jullie antwoorden :-*



De slingers en ballonnen hangen al inmiddels :thumbup:

En dan gaan we nu toch het onderste deel nog maar in elkaar zetten, het bovendeel blijft liggen voor de sint :wink: !



(Het is dat tie echt zo leuk is en er goede dingen over gezegd worden, want €75,- zou me normaal gezien echt te gek zijn voor een verjaardag :silenced: )

Proficiat met je meis!!!



:inlove:

Gefeliciteerd :smiley: .



Nure heeft het keukentje ook gekregen voor zijn 2e verjaardag.

Wij hebben het de avond ervoro in elkaar gezet en er papier op gedaan.

Nure was erg verrast van zo’n groot pak :smiley: .



Wij hebben het onderste gedeelte gegeven en oma gaf dan het bovenste deel :wink: .

tja, volgens mij is het allebei prima.



wij hebben onze peuter toen hij 2 werd wel het pak gegeven en toen samen met papa en een oom heeft hij 'm in elkaar gezet :mrgreen: dat vond hij juist machtig interessant. we hadden wat houten fruit enzo los in gepakt zodat hij tussendoor wat kleine pakjes had om uit te pakken terwijl de grote heren aan het mopperen waren op de deurtjes :lol:

het uitpakken, in elkaar zetten en inrichten van het keukentje was een middag lol voor de hele familie. het scheelde wel dat dit gewoon een rustige dag was, geen verder bezoek of taart oid. anders zou ik 'm wel al in elkaar zetten denk ik :think:

wij gaan hem volgende week ook eerder in elkaar zetten,.

zodat Anne er meteen donderdag mee kan spelen



(en hier blijft t bovendeel ook nog ff achterwege)

zitten de batterijen er eigelijk bij voor t kookplaatje…?

haha anders moet ik die nog kopen :oops:

de batterijen zaten er bij ons niet bij. we hebben er wel even batterijen in gehad (6 stuks!) maar die waren zo op en in het daglicht zie je het oplichten van de plaatjes nauwelijks. peuter vindt spelen zonder lichtjes net zo leuk als met, dus wij hebben er geen nieuwe batterijen meer in gedaan…(uiteraard wel de oude verwijderd :wink: )

Dank je wel !

Dan doen we het mischien voorlopig maar ff zonder

ligt denk ik aan je kind ook. Hier een uk die het gewldig vind om te helpen met dingen in elkaa zetten. OP haar manier spijkers of schroefjes aangeven! ik ging zeker samen doen. Maar als jee een uk hebt die meer is van meteen spelen, zelf al doen.

hoe vond ie het?

Nog bedankt voor de felicitaties!



Ik had hem helemaal afgeplakt met verschillende stkken cadeaupapier, waarvan ik gelukkig net genoeg in huis had!



Het ging alleen niet helemaal zoals ik in gedachten had, jammer genoeg…



Als we bij Ikea zijn en ze ziet de keuken wil ze er meteen mee spelen, maar nu pakte ze hem uit, keek ernaar en vroeg vervolgens om nog een cadeautje :shock:



Zondag haar verjaardag voor de familie gevierd en toen deed ze ook al zo vreemd met cadeautjes :?



Maar vandaag heeft ze het goed gemaakt en echt met alles gespeeld :inlove:



Het grootste succes is eigenlijk toch wel de V-tech Kidizoom Pro, welke ze van opa en oma heeft gekregen, maar de keuken (met pannetjes, van tante gekregen) blijven niet lang onaangeraakt :thumbup:

Isa kreeg 'm vorig jaar zomer, zonder aanleiding eigenlijk :shifty:

(ik zag 'm en ik moest 'm :mrgreen: )



Ze heeft m samen met papa in elkaar geklust, zo schattig :inlove:



Ze klust zoiezo graag samen met papa, schroefjes draaien enzo :thumbup: