hulp, advies, mening aub

meissie,

ook al kan je 1000 redenen bedenken om het niet te houden, zolang jij één reden kan bedenken waarom het kindje welkom is, is dat genoeg. Geloof me, het zal heel moeilijk worden maar uiteindelijk komt alles op z’n pootjes terecht. Volg je eigen gevoel!

bij de vbok hebben ze geloof ik zelf huizen voor meiden onder de 25? waar ze hun kindje kunnen krijgen en de eerste jaren kunnen wonen voordat ze hun eigen huisje krijgen.

succes met je keuze!

:hug:

Hoi meis,

Hoe gaat het intussen met je???

liefs

Gerda (die al eerder reageerde).

Ik en mijn partner zijn inmiddels 7 maanden bij elkaar en ben dus nu zwanger van hem, is dit vroeg? eigelijk wel maar ja een Arbortus? nee want als hij het wilde had ik het alsnog niet gedaan, en zekers als je al eerder een arbortus hebt gedaan (zelf nog nooit gedaan eerste keer dat ik zwanger ben)_ want het is immers jou lichaam, en jij bent de gene die met de gevoelens moet rond lopen, mijn partner heeft van zijn vorige relatie ook twee kinderen en zij hadden ook geen woning en zo maar ze zijn er wel voor gegaan.



Ik vind het heel naar voor je dat je weer deze beslising hebt moete nemen, en dat je weer dus arbortus doet, heel veel sterkte meid