Hulde aan de modies!!!

Lieve modies…

Ontzettend bedankt voor het creëren van dit hoekje special voor ons…de DREUMESMAMA’S!!! :-* :-*

Thanx…we gaan dit hoekje vanaf volgende maand onveilig maken en het babybegrabbel aan de kersverse mama’s overlaten! :wink:

Super moderators !!!

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

:clap:

Ik denk niet dat ik 9 maanden weg kan blijven, volgens mij gaat het hier net zo leuk worden als bij de baby-en peuterpraat!

:clap: :clap: :clap:

veel plezier dames !!!

ik verwacht nu wel dat het hier druk word he :wink:

@SeeSeeEm wrote:

Ik denk niet dat ik 9 maanden weg kan blijven, volgens mij gaat het hier net zo leuk worden als bij de baby-en peuterpraat!

:clap: :clap: :clap:

HIHIHIHI…maar natuurlijk gaat het leuk worden in de dreumeshoek!!

Wij als “ervaren” dreumesmama’s hebben al een hoop “wijsheid” vergaard natuurlijk! Kortom…we zijn een bron van inspiratie voor je!! :liar: :wink: :mrgreen:

uhhhhhhhhhh…ik zie net dat je al meerdere kids hebt! :oops: :oops:

Dom :wall: Dom :wall: Dom :wall:

:wink:

@Loekie wrote:

uhhhhhhhhhh…ik zie net dat je al meerdere kids hebt! :oops: :oops:

Dom :wall: Dom :wall: Dom :wall:

:wink:

:lol: geeft niks, sinds ik kinderen heb, is mijn geheugen ook net gatenkaas, dus ik kan gerust wat info van ‘verse’ dreumesmoeders gebruiken!

Dus als ik het goed begrijp…worden de gaten in je geheugen groter naarmate je meer kinderen krijgt???

:wink: :mrgreen:

bij mij wel!

Het schijnt dat je IQ ook lager wordt als je kinderen krijgt. Ik heb wel eens meegedaan met de nationale IQ-test en daar had ik dit jaar idd een lagere uitslag!

hummmmmm…dan word het geloof ik toch tijd voor een kleine operatie voor mn man! :mrgreen: :mrgreen:

Anders ben ik straks net zo zot als die mensen die meedoen aan de NIXfactor!!! :mrgreen: :mrgreen:

Modies bedankt :thumbup:

@SeeSeeEm wrote:

geeft niks, sinds ik kinderen heb, is mijn geheugen ook net gatenkaas

Al die kulverhalen over dat je geheugenverlies na de zwangerschap weer over is, kloppen gewoon niet… Ben nog steeds net zo’n warhoofd als tijdens de zwangerschap… :expressionless:

@Yolanda wrote:

@SeeSeeEm wrote:
geeft niks, sinds ik kinderen heb, is mijn geheugen ook net gatenkaas

Al die kulverhalen over dat je geheugenverlies na de zwangerschap weer over is, kloppen gewoon niet… Ben nog steeds net zo’n warhoofd als tijdens de zwangerschap… :expressionless:

:oops: Uuh… ik was voor mijn zwangerschap ookal een warhoofd… dus nu wil je me helemaal niet meemaken, ik moet echt alles OPSCHRIJVEN wil ik iets onthouden :? !

maarrrrrrrrrrrrrrrrr… hulde aan de modies :clap: :-* :clap: :-* :clap: :-* :clap:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

yeahhhhhhhhhhhh!!! :clap: :dance: :clap: :dance:

:oops:

txx en graag gedaan !!!

Super…eindelijk een “eigen” plekje! :wink:

:clap: :clap: :clap: Thanx!!

Ja helemaal goed hier :clap: :dance: :clap: :dance: :clap:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: