huistelefoon in de wc gelegen en wel een halve dag

hoi hoi





Thije heeft een nieuwe hobby en wel zoveel mogelijk in de wc stoppen :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Er zijn al meerdere topics hierover geweest,maar niet met de huistelfeoon en niet zo`n lange tijd.

Maar zou de onze het nog overleven???

Hij ligt op de verwarming nu.

Uit elkaar voor zover mogelijk.

Het hele venster zit vol met water :think: :think: :think:

Ik wil meteen een nieuwe kopen en erik zegt we wachten nog even af.

Denk dat het niet meer wat wordt,

Jullie???

Die van ons heb ik een keer in een maatbeker water laten vallen. Maar zoals je zelf al zegt, daar lag ie maar een paar seconden in. Was drijfnat, maar deed het na goed drogen gewoon weer.



Uitproberen zou ik zeggen :mrgreen:

Ik zou even wachten een paar dagen.

Goed laten drogen.



Je kunt altijd nog een nieuwe kopen en een paar dagen onbereikbaar zijn is nog te doen.

Ik zeg paar dagen wachten en goed laten drogen. Mits het schoon water in de wc was :mrgreen: anders nieuwe kopen. :sick:

Ik heb geen idee, maar die Thije ook zo’n boefje



die van ons gooit alles van de trap naar benede als hij de kans krijgt

haha, van je kinderen moet je het maar hebben :mrgreen:



die van ons gooit zijn speelgoed in de knaagdierenkooi :roll:

ook vervelend maar na afwassen met goed heet water is het dan wel weer bruikbaar.



ik vrees voor je telefoon maar zou ook een paar dagen wachten met een nieuwe kopen (als je even zonder komt) wie weet… :think:

Op mijn werk is met regelmaat een telefoon in de wc gevallen (viel dan uit iemands broek ofzo) en ze knapten er niet van op en dat was dan na een minuutje. Resultaat was uiteindelijk toch een nieuwe. Maar een halve dag en een scherm vol water - klinkt aardig verzopen.



Gr Caroline

Wat is dat toch dat die kids alles maar op plekken willen gooien waar het zó niet nuttig is? :think: :lol:

Hier wordt alles in de vuilnisbak gegooid :roll: ( is ook zo lekker grabbelen als je dus even iets te laat bent)



Hoop dat je telefoon het overleefd!