huisje/appartement bij Plopsa de Panne?

De titel zegt het al :smiley: .



Wij willen begin september een weekje op vakantie en dan het liefst in de buurt van Plopsaland de Panne.



Iemand enig idee of ze daar in de buurt (uurtje rijden mag) leuke huisjes of appartementen hebben?



Centerparcs en Landal hebben niks in de buurt zag ik, maar misschien een andere park? Kindvriendelijk natuurlijk :wink:



Ik hoop dat jullie tips hebben :pray: :mrgreen:

Kijk een op de site van Sunparks. Een soort CP en landal en in Oostduinkerke, op nog geen 15 minuten rijden van Plopsaland af! Zijn wij vorig jaar geweest.

Zoiets bedoel ik idd :thumbup: . Ik ga even rondsnuffelen 8)

Wij gaan ook en ik heb geboekt op strandpark. Ziet er leuk uit en ligt aan het strand in De Panne. http://www.strandpark.be/ ik vond het via de site van Plopsaland, daar zal toch niets slechts op staan denk ik …

Wij zijn er ook geweest vorig jaar en zaten 1 nacht in een hotel…dat hadden we geboekt via weekendje weg punt nl. Ik zal eens even nakijken hoe het ene hotel heette. Dat was echt een familie-hotel…waar de kinderen echt lief behandeld werden. Ze hadden ook een eigen slaapkamer (met deur in onze kamer). Was dus ook 's avonds best goed te doen.



Zat in een zijstraat van de doorgaande weg door de Panne heen. Was erg makkelijk te vinden.

Dat park Oostduinkerke van Sunparks zijn wij een aantal jaren geleden geweest en wij waren er helemaal NIET van gecharmeerd. Alles was oud en vies. De tuin lag voor sigarettenpeuken en het onkruid stond zo hoog dat je de voordeur zonder je te priken NIET mogelijk was.



Zwembad lag aan de buitenrand van het park en daar kwamen complete scholen zwemmen, was volgens mij tegelijk gemeentebad.



Geen gezellig cafe’tjes etc. en je moest uren wachten op bediening. Kortom wij gaan er nooooooit meer heen.



De andere parken van sunparks schijnen nieuwer en beter te zijn.



Plopsaland was geweldig.



Groetjes, Petri

Wij zijn ook een keer in een Sunparks geweest (niet die, maar in Mol / Belgie). Deze was ook absoluut niet naar onze zin. Zeker niet aan te raden!



Ik zou dus lekker kijken of je bij dat Strandpark terecht kunt. Als ze het op de site adviseren, zal het echt niet slecht zijn. Ze hebben natuurlijk hun naam hoog te houden.