Huishoudelijk hulp

Jammer dat je niet in de buurt woont hhihi, stuk goedkoper :lol:

Ik werd gewoon weer lekker gemaakt door dit topic en heb nu voor het eerst via MP afgestruind voor een hulp.

Een advertentie sprak mij wel aan (stonden ook aanbevelingen bij, maar kan natuurlijk ook verzonnen zijn :wink: ) en heb de stoute schoenen aangetrokken en haar gebeld.

Heb haar flink wat vragen al gesteld en dat kwam positief over.

Sprak overigens goed Nederlands en denk ook dat ze Nederlandse is…

Maandag om 10 uur komt zij kennismaken.

Zij vraagt EUR 9,- per uur en bij 2 uurtjes werken komt zij nog een gratis half uurtje werken.

Reiskosten hoefde zij niet te hebben…

Zelf zit ik aan 3 uurtjes per week te denken, dus als het klikt kan ik het wellicht voor EUR 22,50 voor elkaar krijgen per week.

Hopelijk is het wat… : :pray:

Zo hee, ik begin steeds meer bedenkingen te krijgen bij mij 15 euro :doh:

Mijn ouders hadden vroeger een café en we hebben een groot deel van de tijd een hulp gehad om deze schoon te maken. Jarenlang hebben we een vrouw uit het dorp gehad die niet duur was en vaak moesten mijn ouders zelf nog wat doen. Na oud-en-nieuw was het traditie dat we met zijn allen alles heel grondig gingen schoonmaken en dan was het altijd een hele dag werk. Met zijn vieren of soms zelf meer.

Na een paar jaar kregen we Hanni. Mijn moeder schrok wat van haar dure tarief, maar is toch overstag gegaan. Sinds die dag hebben mijn ouders zelf eigenlijk niets meer hoeven te doen en de oud-en-nieuw daarna wisten we het zeker: binnen 3 uur was alles glimmend, zelfs de verzameling buitenlandse bieren was door het jaar heen afgestoft en hoefde deze dag niet gedaan te worden.

Dus… jouw 15 euro is misschien per week wat duurder, maar neemt je misschien wel voor heel veel geld werk uit handen. Soms zijn het appels en peren die je vergelijkt!

@Mir71 wrote:

Ik schat wel een uurtje of 5/6 eerlijk gezegd.

:shock: nee, dat meen je niet! Dat zou dus rond de 65-75 euro per week gaan kosten… :think:

ik zat zelf eerder aan 3,5-4 uur te denken, en dan elke week. We hebben overal gladde vloeren (geen tapijt of vloerkleden) dus daar ben je zo doorheen. De badkamers en wc’s zijn wat meer werk, zo ook de slaapkamers en de keuken. Maar 6 uur :think: lijkt me wat veel?

[quote=“Mir71”]Ik werd gewoon weer lekker gemaakt door dit topic en heb nu voor het eerst via MP afgestruind voor een hulp.

Een advertentie sprak mij wel aan (stonden ook aanbevelingen bij, maar kan natuurlijk ook verzonnen zijn :wink: ) en heb de stoute schoenen aangetrokken en haar gebeld.

Heb haar flink wat vragen al gesteld en dat kwam positief over.

Sprak overigens goed Nederlands en denk ook dat ze Nederlandse is…

Maandag om 10 uur komt zij kennismaken.

Zij vraagt EUR 9,- per uur en bij 2 uurtjes werken komt zij nog een gratis half uurtje werken.

Reiskosten hoefde zij niet te hebben…

Dit is niets geworden, maar ben wel via via aan iemand anders gekomen.

We hebben al een heel prettig telefoongesprek gehad en had echt het idee dat het klikte. (Heb stiekem op d’r hyves gekeken, dus heb ook al een gezicht erbij :wink: )

Ze vraagt EUR 10,- per uur en komt voor 3 uurtjes.

Vrijdag komt ze. Eerst nog even praten en dan gaat ze gelijk daarna aan de slag.

En Veertje hoe is de hulp bevallen vandaag??

Ik zou het ook niet voor 10,- per uur doen, dan vind ik eerlijk gezegd veel te weinig.

Ik zoek nog wel een bijbaantje erbij maar jammer genoeg wonen jullie niet bij mij in de buurt :wink:

Yeah :dance: Het is schoon :shock:

Ze ging zelf alle knuffel en speelgoed stoffen en poetsen en alle rigels alle luxaflex van 8 ramen en werkelijk alles is schoon, ze moet nog wel haar draai vinden want waren nog een paar kleine dingen maar voor dit moment ben ik reuze tevreden!!! :dance:

Super dat het voor een eerste keer al zo goed klikt. :smiley:

Bij mij komt de nieuwe hulp morgen.

Ben ook heel benieuwd.

wij hadden 1x in de 2 weken hulp, 3 uur op een morgen.

€10,00 in het uur. ze is helaas gestopt omdat ze nu een fulltime baan heeft.

Denk dat ik toch nog maar weer op zoek ga :mrgreen: